Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.06.2010, 21:34
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Nyt kokeilin uudestaan ja sieltä alko vähä jo ruikskimaan ilmaan dieseliä.
Puhaltelin vähä paineilman kanssa pumpun päältä.
Ni alko tulemaan paremmin.
Mutta ei vieläkään tahdo lähtä käyntiin.
Pari kertaa kyllä kävi n.2sek...
Kuinka paljon sieltä pumpun päältä pitäis lentää dieseliä?
Kävi jo pari sekunttia......, no hyvä niin. Tarjoo vaan heti reilusti kaasua koneelle, ku edes yrittääkään käymään. Meinaan jos on pakkasella hyytynyt ja jostain syystä olis suodattimien ohi päässy sitä hyytynyttä naftaa johonki kivoihin pieniin väleihin, niin semmonen parafiini klöntti, vai mitä se nyt on, niin haitata naftan kulkua edelleen! Vaatii meinaan yllättävän paljon lämpöä se tatina liuetakseen takas naftaan. Eli vaikkaisin jotakin tukosta jossain. Starttaamaan vaan ja kaasuläppää pystyyn, niin luulishan sen siitä hörähtävän Oma viimeisin hankinta, eli Ratsuni patrolli oli kans alkuun nahkee lähteen käymään, ku oli pari vuotta seissy. Hörähti, mut halus monesti heti sammua, kunnes opin, että kunnolla petaalia, ku starttaa ja käytteli lämpöiseks hetken. Nyt kun enempi käynnistelly, niin pelaa ku enkeli

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.06.2010, 21:47
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

lappu lattiaan sanois -POHTO-

eli onhan kaasupoljin pohjassa kun "ilmaat" ???
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.06.2010, 22:01
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
lappu lattiaan sanois -POHTO-

eli onhan kaasupoljin pohjassa kun "ilmaat" ???
On pohjassa ainakin melkeen.
Tai riippuu tarkoitatko kun auto on käynnissä vai sammuksissa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.06.2010, 22:37
tessu tessu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Ylitornio
Viestit: 149
Perusasetus

mulla olis se ehjä pumppu... eilen käytin sen käynnissä...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.06.2010, 11:17
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tessu Näytä viesti
mulla olis se ehjä pumppu... eilen käytin sen käynnissä...
Ehdin tilata jo toiselta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.06.2010, 22:00
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Kävi jo pari sekunttia......, no hyvä niin. Tarjoo vaan heti reilusti kaasua koneelle, ku edes yrittääkään käymään. Meinaan jos on pakkasella hyytynyt ja jostain syystä olis suodattimien ohi päässy sitä hyytynyttä naftaa johonki kivoihin pieniin väleihin, niin semmonen parafiini klöntti, vai mitä se nyt on, niin haitata naftan kulkua edelleen! Vaatii meinaan yllättävän paljon lämpöä se tatina liuetakseen takas naftaan. Eli vaikkaisin jotakin tukosta jossain. Starttaamaan vaan ja kaasuläppää pystyyn, niin luulishan sen siitä hörähtävän Oma viimeisin hankinta, eli Ratsuni patrolli oli kans alkuun nahkee lähteen käymään, ku oli pari vuotta seissy. Hörähti, mut halus monesti heti sammua, kunnes opin, että kunnolla petaalia, ku starttaa ja käytteli lämpöiseks hetken. Nyt kun enempi käynnistelly, niin pelaa ku enkeli
Kyllä on pidetty kaasupohjassa.
Mutta tuppaa heti sammumaan kun vähän aikaa käy.
Parhaimmillaan kävi yli 5min eilen.(reiluilla kierroksilla käsikaasun kanssa)
kun samalla ilmailin suutinputkia...
Sitten se vain välillä sammu.
Ja missään vaiheessa ei yrittänyt edes pysyä tyhjäkäynnillä.
Kun ei ole varmaa tolle koneelle kauhean hyvä jos sitä huudattaa kauan ja
sitten sammuu välillä.
Menee vielä turbo/kansi paskaks, kun ei pääse "jälkikäyttämään pienillä kierroksilla.
Ajattelin tilata käytetyn pumpun siihen mikä pitäis pelata.
Ni kattelis tota vanhaa pumppua sitten paremmalla ajalla...
Onko tossa pumpun vaihos mitää ihmeellistä?
Kun ei ole koskaan tullu vaihettua.
Kampiakselin merkki kohdalleen ja pumpulta kanssa.
Ni eikös se sillon pitäis olla oikeassa?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Apuja kaivataan kotisivuihin.. nana Chit-Chat 11 23.01.2009 08:57
JEEP XJ apuja kaivataan!?! mch Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2009 13:26
VITARAssa ongelmia, apuja kaivataan ockelbo4500 Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2008 21:52
turbon ongelma, apuja kaivataan. Offroadrunner Tekniikka & Jutustelu 11 19.02.2008 16:39
Apuja kaivataan sevy.8 Tekniikka & Jutustelu 2 03.08.2005 11:08


Sivu luotu: 10:23 (GMT +2).