Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.11.2003, 15:10
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

[quote]quote:
Lainaus:
PäHäMalla ei ole ollut juurikaan toimintaa vuonna 2003 ja ainoalla safarilla jäsenet ei maksanut mitään ja ulkopuolisilta pyydettiin tuo sama 20e josta kukaan ei todellakaan purnannut.
Tänä vuonna ilmeisesti siis kaikki ulkopuoliset myös maksoivat osallistumismaksun...<img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle>
Mikko

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ajopäivä Valkeakoskella 01.04 EePee Tapahtumat 37 04.04.2006 07:05
Juhannusajelua Valkeakoskella. EePee Tapahtumat 11 27.06.2005 14:31
Ajopäivä Valkeakoskella 12.3.2005 EePee Tapahtumat 2 12.03.2005 20:50
SAFARI valkeakoskella lauantaina 5.6. Tojo4wd Tapahtumat 9 01.06.2004 19:27
Tapaninajelut Valkeakoskella EePee Tapahtumat 4 30.12.2003 18:52


Sivu luotu: 10:37 (GMT +2).