Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 20.06.2010, 21:54
awd:n Avatar
awd awd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.07
Sijainti: Masala
Viestit: 264
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko69 Näytä viesti

Jos ei verenmaku suussa tosissaan aja voitosta ni ajelee sen minkä huvittaa/jaksaa tai auto kestää. Ihan vaan omaks iloks ja muiden harmiks!?
Juu, sitä kans mietin et voishan sitä jostain 24h kisasta ajaa sellasen pätkän kun kunto kestää ja antaa
nuorempien ajaa pokaaleista.
Jos ei vielä Juukaan kerkiä, niin isompaan Himalajaan sitten. Kova treeni vaan päälle.
__________________
www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) Saija Tapahtumat 23 11.04.2011 16:40
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! oska80 Tapahtumat 227 13.06.2010 18:57
Saarekoll 2010 29.-30.01.2010 Kynnapas Tapahtumat 6 20.01.2010 10:44
Himalaja 2009 8h suunnistuskilpailu 13.6.09 piparix Tapahtumat 56 17.06.2009 09:42
pikku G Linkit 12 10.11.2006 12:20


Sivu luotu: 14:25 (GMT +2).