![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Edelleen olen vähän sitä mieltä että 20€ on vähän liikaa yhdestä safarista. Ei se mikään hirveen suuri summa ole, mut silti. Tosin en kyllä tiedä kuinka pitkiä nuo on, kun en ole ollut yhdelläkään. Ottaako joku maanomistaja rahaa siitä että sen maille saa mennä ajeleen vai mistä ollaan päädytty tuollaisiin maksuihin? Tuo ei jäsenten maksun kyllä ymmärrän, mut jäsenten noinkin minimaalinen maksu.. -- Vakio suikka on POP --Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajopäivä Valkeakoskella 01.04 | EePee | Tapahtumat | 37 | 04.04.2006 07:05 |
| Juhannusajelua Valkeakoskella. | EePee | Tapahtumat | 11 | 27.06.2005 14:31 |
| Ajopäivä Valkeakoskella 12.3.2005 | EePee | Tapahtumat | 2 | 12.03.2005 20:50 |
| SAFARI valkeakoskella lauantaina 5.6. | Tojo4wd | Tapahtumat | 9 | 01.06.2004 19:27 |
| Tapaninajelut Valkeakoskella | EePee | Tapahtumat | 4 | 30.12.2003 18:52 |