Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.06.2010, 09:02
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Ajot on ajettu ja kannonkolistajat kiittää nöyrästi järjestäjiä, maanomistajia jne. asianosaisia, järjestelyt toimi ja ajopaikat olivat loistavat.

Ajot meni normaalisti eli remonttia, tällä kertaa risu pökkäsi syylärin puhki. Mutta ei vissiin niin pientä kylää että ei löytyisi varaosia.

Kiitos, siis ISO kiitos kuuluu sille toiselle nivaporukalle mitkä olivat kuin tilauksesta paikalla heti kun pellin sai auki ja ensimmäisen paikkausyrityksen jälkeen kaivoivat jostain maailmannavasta korvaavaa systeemiä tilalle... Välillä ei meinannu sinne konepellin alle sopia remontin tekoon kun fanilauma piiritti autoa niin tehokkaasti
Parituntia siinä vierähti, kylläkin erittäin rattoisasti remontin ja paskanjauhamisen merkeissä. Lopussa eli maston vieressä onnistuttiin katkaisemaan taas yksi taka-akselin pitkittäistukitaaki eli normikisa...

Loppuun pitää vielä kommentoida noita aikaisempiä kommentteja eli eikös offroadsuunnistuksen ideana ole auton vieminen rastin luokse eikä rastin viemistä auton luokse

Toiseen kommenttiin on pakko sanoa että ei kaikki ole heti ja automaattisesti tulossa johonkin crossiin jos ne on eri päivällä...

Pientä höyryä havaittavissa


Se vaan tuntuu äkkinäisistä hankalalta...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.06.2010, 10:43
V-P V-P ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.11.03
Sijainti: Sulkava, Finland.
Viestit: 208
Talking

Hyvin oli järjestetty kisat ja mukavata maastoa oli ihan kilpailukeskuksen lähellä.

TEMMI TIIMIn pojilta vaan loppui nipasta meno halut jo ensi metreillä etuperän rikkoutuessa, Hyvällä urheilu mielellä auttoivat kilpa kumppaneita kuitenkin ja siitä palkinnoksi best in show!!











Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.06.2010, 11:13
__JN__:n Avatar
__JN__ __JN__ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Hollola
Viestit: 33
Thumbs up

KIITOS


Kiitos kivasta kisastaT:Team AD/HD1 (Jere,Tero ja Vekku)
__________________
...o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.06.2010, 12:39
turakoitsija:n Avatar
turakoitsija turakoitsija ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.02.08
Sijainti: ristiina, Finland.
Viestit: 1.291
Perusasetus

suuret kiitokset temmitiiminkii puolesta RANKASTA kisasta??? tää kilpaileminen käy tällei rankaksi on nimittäin senverran oloja et täytyy tarkkaan harkita seuraavia kilpailuita?ja kiitoket viel kerran patu925:lle hienosta taakkatelineestä!!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.06.2010, 14:38
-ADE-:n Avatar
-ADE- -ADE- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 53
Perusasetus

Kiitokset hienosta kisasta kaikille kisan mahdollistaneille, eritysesti maastot oli meidän mieleen.
t: Tahule Racing
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.06.2010, 15:38
awd:n Avatar
awd awd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.07
Sijainti: Masala
Viestit: 264
Thumbs up

Itseä harmmittaa ku pientä oravaa että en päässy kisaamaan.

Puitteet oli mahtavat, kisa hieno ja sääkin oli mainio.
Toivottavasti pian taas tulee 8h kisa jonnekin, 24h ehkä mulle liian kova.
__________________
www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.06.2010, 15:47
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Wink

Puitteet oli mahtavat, kisa hieno ja sääkin oli mainio.
Toivottavasti pian taas tulee 8h kisa jonnekin, 24h ehkä mulle liian kova. [/QUOTE]

Jos ei verenmaku suussa tosissaan aja voitosta ni ajelee sen minkä huvittaa/jaksaa tai auto kestää. Ihan vaan omaks iloks ja muiden harmiks!?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) Saija Tapahtumat 23 11.04.2011 16:40
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! oska80 Tapahtumat 227 13.06.2010 18:57
Saarekoll 2010 29.-30.01.2010 Kynnapas Tapahtumat 6 20.01.2010 10:44
Himalaja 2009 8h suunnistuskilpailu 13.6.09 piparix Tapahtumat 56 17.06.2009 09:42
pikku G Linkit 12 10.11.2006 12:20


Sivu luotu: 22:15 (GMT +2).