Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.06.2010, 14:02
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nostokurki Näytä viesti
Perjantaina yritin kolme kertaa saada hätäkeskuksesta poliisia paikalle tarkistamaan tilanne, kun jäljet olivat vielä tuoreet ja autossakin jarrulevyt ruosteessa ajamattomuuden takia (=todiste että jäljet ovat tulleet omalla parkkipaikalla, viimeisin kuva oli otettu juuri ennen seisontaa).
Muinoin itse olin juopottelemassa tampereella kaverin bileissä. Bileet oli vähän nihkee esitys ja aattelin lähteä himaan ajeleen. Koska oli juotu niin eihän sitä voinut ajoon lähteä ennen puhallusta. Soitin sitten poliisit paikan päälle, mitkä totesi etteivät tuollaisen takia tule paikan päälle. Minä sitten sanoin että kerran niitä ei kiinnosta tulla puhalluttaan niin minä lähden tästä autolla sitten ajeleen ja jos ajan jonkun yli kännipäissään niin onpahan todiste että poliiseja ei kiinnostanut juoppokuski. Tulivat sitten paikan päälle, tosin eivät olleet kovin tyytyväisiä meikäläisen toimintaan. Kiva oli kuittaa että minähän teidän palkan maksan veroina

Eli kyllä ne tuonnekin paikan päälle olisi saanut kun sanoo tekevänsä kohta jotain hurjaa tms. Eikä tietenkään sen kummemmin selitä mitä tämä hurja homma on niin ei tule itselleen ongelmia. Tässä sen näkee kun poliiseja korvataan noilla helvetin kameroilla. Pitää tien vierestä hakee kameri itse pihaan, ajaa ylinopeutta että se ottaa kuvan ja palauttaa kamera tien viereen Ainakin on todisteet.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Poliisin voimankäyttö Nerd-O Chit-Chat 7 04.10.2007 22:38
poliisin hampaissa TJ Chit-Chat 22 15.03.2006 19:49
Poliisin mielivalta blazoffer Chit-Chat 52 21.01.2006 13:49
HJ:n Kitkalukkon toiminnasta? NymiS Tekniikka & Jutustelu 2 09.05.2005 14:00
Poliisin toimintaa... jnu Chit-Chat 23 04.05.2005 21:06