Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.06.2010, 20:00
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Onkos edistystä tapahtunut?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.06.2010, 20:48
Slantsix225:n Avatar
Slantsix225 Slantsix225 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Mehtä, Finland.
Viestit: 163
Perusasetus

Paineakuista kannattaa muistaa että niissä pitää olla aina öljyä. Akku ei saa tyhjentyä kokonaa, koska silloin akun kalvo hankaa kuoreen ja kuluu ennen aikojaan puhki.

Systeemi pitäisi tavallaa esipaineistaa aluksi. Kun auto seisoo paikallaa akussa pitää olla öljyä, ehkä noin puolillaan. Maksimi ulosjoustossa sitten vähintään valmistajan ilmoittama minimi määrä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.06.2010, 08:01
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Takasylinterit ovat olleet modifioinnissa ja nyt kuulemma valmiit. Haen ne tänään ja sitten pitäs ettiä sopivat puslat. Varren puolelle myös letkutukset hakenen tänään, mutta paikalleen laitosta en tiä, että koska ehtis.

Joo akuissa pitäs olla aina nestettä. Asiantuntijahan tämän on suunnitellut alunperin, vaan aika puutteellista on ollut ohjeistus.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.06.2010, 19:45
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Jees, tänään oli pari tuntia aikaa rassata niin takasylinterit muljahti paikalleen kumipuslien kanssa. Ja sitten nosteltiin ja laskettiin ja kuvattiin. Sylinterien yläpuolet edelleen tyhjät. Männän puolella on kuristimet ja akut per sylinteri kuten pitääkin.

Kuvissa nokkaa ala- ja sitten yläasennoissa. 13 senttiä on säätövara tällä hetkellä ja 30" renkain nokassa on panssarin alla n.33-34 senttiä maavaraa yläasenniossa.









__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.06.2010, 08:06
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Oletko katsonut kuinka paljon aurauskulmat muuttuu ylä- ja ala-asennoissa?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.06.2010, 16:30
Sutsu Sutsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.10
Sijainti: Liminka
Viestit: 180
Perusasetus

Empä ole tutustunut vielä ja omassa käytössäni sillä ei ole merkitystäkään. Normaalisti ajetaan vakiokorkeudessa, vain maastossa korotellaan. Jos ajais koko ajan yläasennossa niin varmaan pitäs säätää kulmia.

Kohta ilma voittaa mut ja purkaan hilut pois tuosta rottelosta. Sais olla rottelo jolla ei tarvi päivittäin ajaa johon tätä nakertais paikalleen.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.08.2010, 22:13
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Mites tämä etenee?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero tuuninkia (44" kumit) -MaTTi- Chit-Chat 10 09.07.2009 19:28
blazer tuuninkia! kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 2 19.09.2007 19:50
Tuuninkia Uazmies Chit-Chat 7 02.12.2006 00:58
Tuuninkia ?? tai jotain.. SoSo Tekniikka & Jutustelu 6 09.08.2005 06:38
Onneksi ei paljoa tuuninkia näy JF Chit-Chat 5 07.01.2005 16:40


Sivu luotu: 02:30 (GMT +2).