![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Onkos edistystä tapahtunut?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Paineakuista kannattaa muistaa että niissä pitää olla aina öljyä. Akku ei saa tyhjentyä kokonaa, koska silloin akun kalvo hankaa kuoreen ja kuluu ennen aikojaan puhki.
Systeemi pitäisi tavallaa esipaineistaa aluksi. Kun auto seisoo paikallaa akussa pitää olla öljyä, ehkä noin puolillaan. Maksimi ulosjoustossa sitten vähintään valmistajan ilmoittama minimi määrä. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Takasylinterit ovat olleet modifioinnissa ja nyt kuulemma valmiit. Haen ne tänään ja sitten pitäs ettiä sopivat puslat. Varren puolelle myös letkutukset hakenen tänään, mutta paikalleen laitosta en tiä, että koska ehtis.
Joo akuissa pitäs olla aina nestettä. Asiantuntijahan tämän on suunnitellut alunperin, vaan aika puutteellista on ollut ohjeistus.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jees, tänään oli pari tuntia aikaa rassata niin takasylinterit muljahti paikalleen kumipuslien kanssa. Ja sitten nosteltiin ja laskettiin ja kuvattiin. Sylinterien yläpuolet edelleen tyhjät. Männän puolella on kuristimet ja akut per sylinteri kuten pitääkin.
Kuvissa nokkaa ala- ja sitten yläasennoissa. 13 senttiä on säätövara tällä hetkellä ja 30" renkain nokassa on panssarin alla n.33-34 senttiä maavaraa yläasenniossa. ![]() ![]()
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Oletko katsonut kuinka paljon aurauskulmat muuttuu ylä- ja ala-asennoissa?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Empä ole tutustunut vielä ja omassa käytössäni sillä ei ole merkitystäkään. Normaalisti ajetaan vakiokorkeudessa, vain maastossa korotellaan. Jos ajais koko ajan yläasennossa niin varmaan pitäs säätää kulmia.
Kohta ilma voittaa mut ja purkaan hilut pois tuosta rottelosta. Sais olla rottelo jolla ei tarvi päivittäin ajaa johon tätä nakertais paikalleen.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mites tämä etenee?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajero tuuninkia (44" kumit) | -MaTTi- | Chit-Chat | 10 | 09.07.2009 19:28 |
| blazer tuuninkia! | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 19:50 |
| Tuuninkia | Uazmies | Chit-Chat | 7 | 02.12.2006 00:58 |
| Tuuninkia ?? tai jotain.. | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2005 06:38 |
| Onneksi ei paljoa tuuninkia näy | JF | Chit-Chat | 5 | 07.01.2005 16:40 |