![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ostettu Eikös omegoita oo nettivaraosa pullollaan?Ostettu |
|
#2
|
||||
|
||||
|
tere. mulla olis koko paketti sulle. simpukka,pumppu, säiliö.rättinivel ja letkut. 100 egee+toim.kulut
T:JANNE 045-650 8038
__________________
-WHISKILLÄ SIITÄ SELVIÄÄ- Viimeksi muokannut HELLE : 06.06.2010 13:21 Perustelu: xxx |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
-Paavo |
|
#4
|
||||
|
||||
|
pääsee ite näin paljon helpommalla ku ei tartte soitella ympäri suomea ja kysellä hintoja
![]() niin ja hilut on ostettu
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Suzukin bensatankki ja omegan tehostettu simpukka | PitBull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.10.2009 10:55 |
| Myyty Omegan simpukka esim. Suzukiin | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.09.2009 17:09 |
| Omegan pumppu ja toyotan simpukka? | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.08.2009 09:34 |
| O: hj:n simpukka ja pumppu | hampuusi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.07.2007 11:50 |
| M: Sukizuzukiin omegan simpukka ja pumppu | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 19.06.2007 20:05 |