![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ:n asentamistaMoro Tämmönen huoltoauto HJ60 vuosmallii 89 on nyt tullu hommattuu käyttö/offiautoks. Tarkotus ois ton Ryyppyden kanssa rakennella hiljallee, mitä nyt näillä skilleillä ja opiskelijan budjetilla aikaan saadaan... Ton näkönen oli tänne tullessaan. Taaempi vaimennin pönttö lähti pois. Tässä sitä käytiin vähän testailemassa ja huomattiin että oli ihan hyvä repii se taaempi pönttö pois. Vetokoukku kynti myös aika pahasti maata, mutta sitä ei viihti ottaa pois kun kärryy voi joutuu kuitenkin joskus vetämään. Tänään sitten rakenneltiin tommosta katto/valo telinettä, ei ole vielä ihan valmis. Piti tehä tommonen pieni malli, koska nuo kiinnikkeet ei suostunu sopimaan taaemmas ton korkeen katon kanssa. Kuvissa teline väärinpäin. Sitten pitäisi varmaan jotain valoja tohon hommata. ![]() ![]() Näyttää kusevan öljyä tuolta etuakselilta renkaalle. Varmaan joku tiiviste paskana, onko kuinka iso homma vaihtaa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no jo on mylly
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
vetokoukun pistorasia kannattaa siirtää puskuriin siten, että on suojassa maakosketuksilta, sitte koukku pulteista irti ja konttiin. Etu metsässä on suurempi kuin vaiva vetäessä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Meijjjjjä Volvosta saisit tuohon halavalla turpon ja välijäyhyn. Ei noilla vapareilla puuhun mennä
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Tältä näyttää nyt. Lisävalot on erittäin laadukkaat Biltema valot, kun muuhun ei taaskaan varaa ollut, mutta eiköhän se ole noillakin parempi kuin ilman. Koukkua nostettiin näin ensiavuksi ylimpään tasoon, eli yksi pykälä ylöspäin, jos toimii vieläkin ankkurina niin sitten varmaan pitää poistaa se kokonaan. Sitten tehtiin tuo kylkiputki, joka on kylläkin väliaikaisratkaisu, joskus tilalle tulee 3" rööri alusta loppuun. Tuo nykyinen jää luultavasti metsään ensimmäisellä reissulla. ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Päivitellääs tätäkin vähäsen.
Öljyn vaihto alko tulla ajankohtaseks ja samalla aattelin kattoo mistä se pikkusen tiputtelee öljyä. Vähän kun sitä teräsharjalla rassas niin öljyt tuli jostain muualta ulos kun propusta. ![]() Ilmeisesti se etupään stefojen vaihtokin meni ihan ok, kun ainakin toistaseks sielläkin pysynyt öljyt. Siinä vaihdettiin sitten samalla toiseenkin perään öljyt. Nyt alkaa pysymään nesteet siellä missä kuuluukin. Ja sitten lisää valoa 15e/kpl 24V 70W valoja motonetistä. Auttavat nuokin jo aika paljon peruutellessa pimeällä, mutta tuhon hintaan vois ostaa vielä muutaman lisää. Ja uutta puskuria että kestää nojailla puihin paremmin, vielä tuokin vähän vaiheessa kun karjarauta osuus puuttuu. Ja kilpi heitettiin katolle, mutta jälkeenpäin tuli luettua että se ei siellä sais olla? Ja kun tuo auton perse on aika tontissa niin pitää koittaa tommosia sinne survoa. Ovat jostain Audista ja noin 40cm pitkät, varmaan pitää vähän lyhentää ja toivoa että kantavuus riittää. Aika paljon kyllä haittaa rakentelua kun ei ole tota korttia vielä niin pitää aina hommata joku kuskiks kun lähtee hakemaan materiaaleja tai ajamaan koelenkkiä. Semmosta tuli ainakin huomattua nyt että ei suostu neliveto kytkeytymään pois päältä. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Haperon asentamista. | Ryyppyde | Maasturiprojektit | 43 | 20.04.2010 15:26 |
Vinssin asentamista-kuvia laitettu | MoggiMies | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 18.12.2007 15:59 |