Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.05.2010, 21:29
MAARISTEILIJÄ:n Avatar
MAARISTEILIJÄ MAARISTEILIJÄ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.02.09
Sijainti: Pälkäne
Viestit: 48
Perusasetus

korkeilla paloilla muodostuu ongelmaksi lähinnä korin eläminen suurissa kaarrekiihtyvyyksissä ja kivikossa rynkyttämisessä jos käyttää kumirinkuloita korokepalojen ja kopan välissä.mulla 100mm korokkeet eikä pysty kiristämään niin paljoa ettei antais myöten ja suunnitelmissa onkin hitsata runkoon kiinteät jatkopalat ja laittaa sen jälkeen orkkiskumit hatuiksi niin voi käyttää lyhyempiä pultteja kuin nyt.kyllä niitä kiihtyvyyksiäkin tulee noilla urheiluautoilla meinaan helposti ettei huomaakaan(hj60)
__________________
Team3K
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 korin korotus Tekniikka & Jutustelu 38 02.09.2009 08:01
korin korotus Unregistered Maasturiprojektit 2 10.06.2008 23:33
bj korin korotus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 8 04.01.2006 19:47
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2005 19:00
Korin korotus Tumi Tekniikka & Jutustelu 1 10.04.2005 11:14


Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).