Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.05.2010, 13:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Oulainen käytiin ajamassa, ja huomattiin et lämmöt ei taho pysyä kurissa 25asteen helteellä.. :/
eli syyläriosastolle tarttis tehä jottai, isompaa( ei oikeen taho mahtua) tai syyläri taakse.. en tykkää.

samalla reissulla tuli vissiin totuttua huimiin vääntöihin ja tehoihin, niin käytiin eilen hakemassa taas yks elintenluovuttaja, myöskin aaz koneella mutta pikkasen piristelty...
Mahtuuks kaks syyläriä päällekkäin? Onko jo öljylle jäähdystys?

-sami-

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.05.2010, 13:47
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mahtuuks kaks syyläriä päällekkäin? Onko jo öljylle jäähdystys?

-sami-
Ei mahdu kahta syyläriä päällekkäin. paksuudessa olis n.5mm tilaa lisätä.. niin että jää vielä pieni rako hihnapyöriin.
korkeutta sais ehkä maks. 50mm ylös sekä alas lisää.. mutta sitten joutuis kai tekemään syylärin kokonaan ite että sais alalähdön juuri oikeaan kohtaan.
Öljylle ei muuta jäähdytysta kun suodattimen juuressa vesikierto, eli vw orkkis.. tietty erillinen öljynlauhdutin vois kanssa jelpata asiaa hiukan!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.05.2010, 17:51
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Voi olla öljynlaihduttimesta enempi hyötyä kun uskotkaan!

Pitää vaan jonkunlainen flekti asentaa laihduttimelle. Maastossa kun ei paljon vinkka käy säleiköstä läpitte.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.05.2010, 20:33
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Öljylle ei muuta jäähdytysta kun suodattimen juuressa vesikierto, eli vw orkkis.. tietty erillinen öljynlauhdutin vois kanssa jelpata asiaa hiukan!
Vois kyl kuvitella, et jelppais, kun nyt öljyn kaikki lämpö johdetaan veteen.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.05.2010, 21:48
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Välijäähdytin vois hiukan jelpata... tois sit tietenki myös pienen painehäviön.
__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.06.2010, 16:40
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Jotaki pientä puuhasteltu tänki kans.. viime viikolla sain "uuden" koneen laiteltua keulille ja sitten kokeilemaan.. switcherin s1bg vaihdettiin noin kilometrin testilenkin jälkeen.. eli 81 kw audin muuttuvasiipinen on taas paikallansa, ja varmaan pysyykin.
on huomattavasti miellyttävämpi kun voima on samantien tyrkyllä eikä vasta 3000rpm jälkeen.

Jos sillä nyt taas malttais vähän aikaa ajella tekemättä tekniikkapuoleen sen suurempia muutoksia..
seuraavana alkaa sit tuo kytkin pehmetä, ja sen kun laittaa esim 2 levyseksi niin sit alkaa varmaan tuo orkkis vaihteisto porsimaan.. ja taas siihen jos päivittää vahvemman niin sitten varmaan alkaa tuo samurai jakis antautumaan, joten parempi kait jättää se nyt tuolle mallille, tai no coolerin siihen vois vielä johonkin laittaa ihan vaan että kävis viileempänä.

tallin pihassa tuli pikkasen kikkailtua, toyota publica pick-up jäi kakkoseks..


sit konehuoneesta muutama kuva kerrankin kun se on pesty kunnolla.






Lämpövaivat on vieläkin pikkasen murheena, mutta täytyy nyt kai joku alumiini syyläri siihen rakennella. vähän korkeempi kenno mahtuu, ylöspäin n 10 cm, ja alaspäin 5 cm jos vaan löytyy sopivan levyistä kennoa aihioks. ja sitten kun saa korkeutta vähän yöspäin ni voi paksuuttakin lisätä reilu sentin verran kun flektin ei enään tarvii mahtua syylärin ja vinssin väliin.!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.06.2010, 20:10
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Thumbs up

Hienoa on rakentelujälki, myös pannuhuoneen puolella.
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.06.2010, 20:20
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Syyläri näyttäis olevan veikeesti kiinni jos noi pultin kannat syylärissä on kiinnitys pulttei.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 14 19.10.2008 16:53
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin jv O/M/V Ajoneuvot 15 30.05.2008 21:49
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 kesis O/M/V Muut 9 08.08.2005 12:36
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 SukiSuki O/M/V Muut 0 16.03.2005 19:39


Sivu luotu: 01:44 (GMT +2).