![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
-sami-
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
korkeutta sais ehkä maks. 50mm ylös sekä alas lisää.. mutta sitten joutuis kai tekemään syylärin kokonaan ite että sais alalähdön juuri oikeaan kohtaan. Öljylle ei muuta jäähdytysta kun suodattimen juuressa vesikierto, eli vw orkkis.. tietty erillinen öljynlauhdutin vois kanssa jelpata asiaa hiukan! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Voi olla öljynlaihduttimesta enempi hyötyä kun uskotkaan!
Pitää vaan jonkunlainen flekti asentaa laihduttimelle. Maastossa kun ei paljon vinkka käy säleiköstä läpitte. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vois kyl kuvitella, et jelppais, kun nyt öljyn kaikki lämpö johdetaan veteen.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Välijäähdytin vois hiukan jelpata... tois sit tietenki myös pienen painehäviön.
__________________
Steady as she goes... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jotaki pientä puuhasteltu tänki kans.. viime viikolla sain "uuden" koneen laiteltua keulille ja sitten kokeilemaan.. switcherin s1bg vaihdettiin noin kilometrin testilenkin jälkeen.. eli 81 kw audin muuttuvasiipinen on taas paikallansa, ja varmaan pysyykin.
on huomattavasti miellyttävämpi kun voima on samantien tyrkyllä eikä vasta 3000rpm jälkeen. Jos sillä nyt taas malttais vähän aikaa ajella tekemättä tekniikkapuoleen sen suurempia muutoksia.. ![]() seuraavana alkaa sit tuo kytkin pehmetä, ja sen kun laittaa esim 2 levyseksi niin sit alkaa varmaan tuo orkkis vaihteisto porsimaan.. ja taas siihen jos päivittää vahvemman niin sitten varmaan alkaa tuo samurai jakis antautumaan, joten parempi kait jättää se nyt tuolle mallille, tai no coolerin siihen vois vielä johonkin laittaa ihan vaan että kävis viileempänä. ![]() tallin pihassa tuli pikkasen kikkailtua, toyota publica pick-up jäi kakkoseks.. sit konehuoneesta muutama kuva kerrankin kun se on pesty kunnolla. Lämpövaivat on vieläkin pikkasen murheena, mutta täytyy nyt kai joku alumiini syyläri siihen rakennella. vähän korkeempi kenno mahtuu, ylöspäin n 10 cm, ja alaspäin 5 cm jos vaan löytyy sopivan levyistä kennoa aihioks. ja sitten kun saa korkeutta vähän yöspäin ni voi paksuuttakin lisätä reilu sentin verran kun flektin ei enään tarvii mahtua syylärin ja vinssin väliin.! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hienoa on rakentelujälki, myös pannuhuoneen puolella.
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Syyläri näyttäis olevan veikeesti kiinni jos noi pultin kannat syylärissä on kiinnitys pulttei.
__________________
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 19.10.2008 16:53 |
| Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin | jv | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.05.2008 21:49 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |
| V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 | SukiSuki | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 19:39 |