![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kävit sit hakee ton viron Jeepin eli vihje oli hyvä ![]() Jokos kävit punkalla koittaa miten menee ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Toi EI ole menossa Punkalle...ihan heti.
Vihje oli ihan jees ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eli ajetaan sitte "lintulammelle", ennen kuin se kuivuu ja sen jälkeen jätskille???
![]() ![]() ![]() Veskulla KOVA halu tulla ponnistamaan "uutukaistaan" ja se kylpypaikka olis varmaankin viel testaamatta. MÄ lupaan pestä ton sitte ajon jälkeen, ja Ville lupas tossa vieressä auttaa... Aiga magee speli... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jeepit on JEEZ!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tästä se kaikki alkoi. Mika kun näki lattiamatot, niin se oli kauppa pakko tehdä
![]() ![]() ![]() Mutta juu Viroon laivalla tutkimaan yhtä vaihtoehtoa. Ostopäivän keli oli melko kohdallaan tuollaisen kesäauton ostoon. Sit Vironpuolella odotellaan siirtokilpiä.....piru ku sais jo katon pois ![]() Ja Helsinkiin tullessa pakko kurvata Kaivarin kautta....tosin kattopäällä vielä. Sitten katto pois lopulta. Tare, Mika ja "isä-Uimonen" tiirailee. Isä-Uimosen kommentti oli, että aika turha ostos, mutta hän menee silti sillä lauantaina töihin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sit illalla näkyy noi sisävalot aika kivasti.......bling bling ![]() Ja ulkopuolelta pimeässä. Saas nähdä koska tästä tulee virallinen "Rolling Jeep" ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Komia on kiesi..mut vaatis kyllä kukkia vielä kylkeen
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Puhetta olikin jo ja asia pienoisessa harkinnassa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Toivottavasti säilyykin hetken. Tuo Rolling I kun näyttäisi kaipaavan pesun lisäksi silitystä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyl on hieno! Onkohan noi "alustan" räpläys valot asennettu vaan Mikan pyynnöstä? Karsalla tsekataan p...urallissa todellinen ikä.
![]() ![]() Mitä nimeen tulee, niin tämän vois käyttää sillei varovasti ympäri. Vaikka pukeissa, ettei tarvii leimaa sitä Rolling osaa punkan harjuilla. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saako nykyään Suomipoika ajaa laillisesti Viron siirtokilvillä? Muutama vuosi sitten myö ei tuhlattu rahoja siirtokilpiin kun niillä ei suomalainen olisi kuitenkaan saanut ajaa laillisesti. Aika paljon blingbligiä tossa kakkosversiossa, jotain tarttis varmaan tehdä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ajellaan nyt blingblingin kanssa hetko. Hittolainen ku oon selaillu noita jenkkisivuja, melkosia vekottimia ne noista tekee, kasit ja kaikki ![]() Ainiin, soitinpuoli päivitetty, nyt soi Kuunkuiskaajat täysiä.
|
||||
|
||||
![]()
Mika osti yhen Jeepin, niin mä ostin heti 2
![]() ![]() ![]() Toiselle jo näytettiin hieman varovasti kuraakin.....tosin vaan trailerilta käsin ![]() ![]() Ja hei: |
|
||||
|
||||
![]()
Onko kumpikaan näistä helmistä kasikoneella? Hienoja vehkeitä!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
eiks niitä ehdotuksia jo tullu?
tosin toi sun viimeksi mainitsema olis varteen otettava vaihtoehto. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kait noista jotain tämmöistä saisi rakennettua: http://image.automotive.com/f/featur...ivers_side.jpg Sitä paitsi täällä BoneHillissä seisoo yks älyttömän hieno keltainen fullsize Jeeppi, jossa on joku pikkulohkopata vissii voortista paikallaan, se sopis noille kaveriksi. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=16880 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Ei ne Viron puolella sen kummemmin puhunu, etteikö Suomipoika niillä sais ajaa.....itse asiassa Suomen tullissakaan eivät antaneet siirto tarroja, vaan kirjotti ajoluvan noille Viron kilville ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
toisen väritys lähentelee ekaa omaa jeeppiä :P
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |