Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.05.2010, 19:26
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Kevytperäkärry. Monta vuotta kärvistellyt ilman.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
  #2  
Vanha 20.05.2010, 20:36
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Kevytperäkärry. Monta vuotta kärvistellyt ilman.
Sama. Tänään.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
  #3  
Vanha 20.05.2010, 20:42
vhanhisuanto vhanhisuanto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.07
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 130
Perusasetus

Zildjian 21" Sweet Ride, kyllä kirpaisi lompakkoa mutta soi niin pirun kivasti
  #4  
Vanha 20.05.2010, 21:21
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Puolet talosta ja tilasta. Nyt se on kokonaan mun.
__________________
Sika ajaa Possulla
  #5  
Vanha 21.05.2010, 20:23
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Tänään tuli hankituks UUSI traileri jonka leveys ja kantavuus riittää harraste ajokkien kuljetukseen mut nyt taitaa tulla vetoauton vaihto ajankohtaiseksi!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
  #6  
Vanha 22.05.2010, 23:58
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Vaimo toi mulle Klamydiaa kotia...

toki 2 CD ja 1 DVD tekele...
__________________
ex 4wdwannabe

-= In Lockers We trust! =-

LeijonaEmot RY supporter
http://www.noonansuomi.net/
  #7  
Vanha 23.05.2010, 00:15
AS13 AS13 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 33
Perusasetus

33" renkaat Taroon...
  #8  
Vanha 23.05.2010, 10:32
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Puolet talosta ja tilasta. Nyt se on kokonaan mun.
kröhöm.

Tarkoitit varmaan et pankin
  #9  
Vanha 23.05.2010, 17:22
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
kröhöm.

Tarkoitit varmaan et pankin
Eiii, kyllä se mun on. Rahat vaan oli pankin.
__________________
Sika ajaa Possulla
  #10  
Vanha 23.05.2010, 19:31
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Ostin Käkisalmesta kantosiipialuksen.Alumiinia,kauniin sininen,pituus n 2,1m kolmeosainen eli ns reppuunsopiva,toimii loistavasti nuotiolla istuma alusena kun on tasapohja ja keskiosassa ne siivet.Kasataan 8mm pulteilla.Asennan siihen minnkota sähkömoottorin ja aijon porukkaa ällistyttää Tylylän satamassa kurvailemalla.Toki mulla on haaveissa käyttää sitä metsästykseenkin ja niinpä lupasinkin että jollen ole ens helluntaihin mennessä ampunut siitä joko vesilintua tahi Majavaa niin Putkihäsä Virtasen poika saa koko komeuden synttärilahjaks..
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 07:53 (GMT +2).