Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2010, 13:47
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Noh noh, nyt lähtee jo vähän lapasesta tuo teidän juttu. :P

Pistin pahoitteluviestiä meidän ryhmän puolesta tuon leirikuvan kera. Olen aika varma ettei kyse ole meidän leiristä, mutta pyysin anteeksi kuitenkin jos sinne on joku yksittäinen tölkki jäänyt. Lupasin käydä henkilökohtaisesti siivoamassa tuon paikan ennen ladogaa, mikäli siellä oli roskia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.05.2010, 14:45
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Noh noh, nyt lähtee jo vähän lapasesta tuo teidän juttu. :P

Pistin pahoitteluviestiä meidän ryhmän puolesta tuon leirikuvan kera. Olen aika varma ettei kyse ole meidän leiristä, mutta pyysin anteeksi kuitenkin jos sinne on joku yksittäinen tölkki jäänyt. Lupasin käydä henkilökohtaisesti siivoamassa tuon paikan ennen ladogaa, mikäli siellä oli roskia.
Kiitokset Piiparille, minun mielestä leiriin ei roskia jäänyt. Neljästä tölkistä mitä itse tuhosin löytyy 3 lj:n poksista, yhden tumppasin nuotioon.2 makkarapakettia mitä syötiin,poltettiin. 3 ostamaani limpparipulloa pyörii tyhjänä kajuutassa. Tuo meidän leirihän oli kisareitin puolessa välissä ja tarvittaessa löydän tarkat koordinaatit, muualla ei leiriydytty. Matkalla toki osu silmiin venäläisten "omia" metsäkaatiksia, mutta omat jälkeni ainakin siivosin/poltin. Toki tämä ei hyvää julkisuutta ole,ja jatkossa porukoiden oltava ehdottoman siivosti, ettei kellään aihetta valituksiin.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.05.2010, 14:50
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Tässä vielä tuo leiri ihan kuvana,siis juuri ennen pois lähtöä
Nurmikkoa ei leikattu, ja uraakin jäi. Tuolla aluella on varmasti liikunut useampiakin ryhmiä, myö vaan satuttiin se juri kohtaamaan.
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-

Viimeksi muokannut -Stedt- : 19.05.2010 14:53
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.05.2010, 07:45
juha_t:n Avatar
juha_t juha_t ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Noh noh, nyt lähtee jo vähän lapasesta tuo teidän juttu. :P

Pistin pahoitteluviestiä meidän ryhmän puolesta tuon leirikuvan kera. Olen aika varma ettei kyse ole meidän leiristä, mutta pyysin anteeksi kuitenkin jos sinne on joku yksittäinen tölkki jäänyt. Lupasin käydä henkilökohtaisesti siivoamassa tuon paikan ennen ladogaa, mikäli siellä oli roskia.
Hienosti toimittu.
__________________
**********************************************
-------------------------------------------------------------
Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry
-------------------------------------------------------------
**********************************************
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.05.2010, 08:10
nocvolk:n Avatar
nocvolk nocvolk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.10.08
Sijainti: Йоэнсуу, Западно
Viestit: 236
Perusasetus

Tästä kunniapojot kotiin!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Noh noh, nyt lähtee jo vähän lapasesta tuo teidän juttu. :P

Pistin pahoitteluviestiä meidän ryhmän puolesta tuon leirikuvan kera. Olen aika varma ettei kyse ole meidän leiristä, mutta pyysin anteeksi kuitenkin jos sinne on joku yksittäinen tölkki jäänyt. Lupasin käydä henkilökohtaisesti siivoamassa tuon paikan ennen ladogaa, mikäli siellä oli roskia.
__________________
-----------------------------------------------------------
Belarus,se ainoa oikea tankki
Хочешь мира ?- готовься к войне!
----------------------------------------------------------
Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry
----------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 mikjus Tapahtumat 161 13.06.2010 12:30
Kevyt venäjän safari JASA Tapahtumat 25 29.08.2007 11:20
venäjän safari pääsiäinen 2007 toyota4x4 Tapahtumat 55 27.04.2007 22:00
Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 tapsa4x4 Tapahtumat 75 04.08.2005 11:56
Venäjän safari 30.4-2.5 LaaLaa Tapahtumat 47 04.05.2004 09:35


Sivu luotu: 00:00 (GMT +2).