![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jaaha, perkele kun se roskaaminen lopetettiin vasta siinä vaiheessa kun tuli juri vastaan reitillä. ![]() Ja meidän nuotiossa ei vissiin hävinny tölkit sitten, josta onkin saatu vissiin oikein erityismaininta. Ens kerralla sitten runsaasti yliampuvat notskit metsäpalovaaran aikaankin ni häviää. Kukas lähettää anteeksipyynnön porukan puolesta? Ite jo melkein aloin naputtelemaan tuossa, mutta ei liene järkevää kaikkien pistää erikseen. ps. Kuka löytää kuvasta ensimmäistäkään roskaa? Tuossa on meidän leiripaikka aamulla kun porukka oli siivonnu jälet nuotioon ja justiin oltiin lähössä. http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=59732
Viimeksi muokannut piipari : 19.05.2010 13:11 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 | mikjus | Tapahtumat | 161 | 13.06.2010 12:30 |
| Kevyt venäjän safari | JASA | Tapahtumat | 25 | 29.08.2007 11:20 |
| venäjän safari pääsiäinen 2007 | toyota4x4 | Tapahtumat | 55 | 27.04.2007 22:00 |
| Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 75 | 04.08.2005 11:56 |
| Venäjän safari 30.4-2.5 | LaaLaa | Tapahtumat | 47 | 04.05.2004 09:35 |