![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Juuri tämän takia mainitsin omalle porukalle (Pähäma) että siivoovat jäljet.... Ja ilmeisesti olivat siivonneetkin.... Vois olla tarpeen jokaisen miettiä sitä roskaamista... Voi loppua lyhyeen toi harrastaminen tuolla venäjällä jos roskaaminen jatkuu... Vaikka paikalliset itse heittävät roskat mihin sattuu niin ei Suomalaisten tarvitse tehdä sitä... Hekilökohtaisesti hävettää suunnattomasti kun safarilla tulee vastaa saarioisen roiskeläppä pitsa papereita ym... ei ole vaikea arvata kenen jäljiltä se on.... Mielestä tämä on aihe joka kannattaa ottaa puheeksi jokaisessa seurassa ja porukassa joka safareita tekee...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pähäma Venäjän safari helatorstai 2010 | mikjus | Tapahtumat | 161 | 13.06.2010 12:30 |
| Kevyt venäjän safari | JASA | Tapahtumat | 25 | 29.08.2007 11:20 |
| venäjän safari pääsiäinen 2007 | toyota4x4 | Tapahtumat | 55 | 27.04.2007 22:00 |
| Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 75 | 04.08.2005 11:56 |
| Venäjän safari 30.4-2.5 | LaaLaa | Tapahtumat | 47 | 04.05.2004 09:35 |