![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ypyrin ylittäjiltä vilpittömät kiitokset järjestäjille hyvistä kisoista jälleen ! Ja tietenkin kanssakisailijoille ! Yleisökin oli hengessä mukana. Maankaatopaikkaa jäi haikailemaan kunnes se taivas repesi ![]() sai kaipaamansa kylvyn. Puolessavälissä tullut tieto Kuramatojen keskeytyksestä hiukan latisti tunnelmaa, joten uskallettiin vartin tirsat vetästä kerroshampparien jälkeen Sitten keksittiin idea et ollaan protoluokassa ja tsempattiin loppuun asti......kun mitää ei oltu rikkikään saatu..
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Thänks!
|
|
#3
|
||||
|
||||
Kiitos
Käärme 1. Kiittää mukavasta viikonlopusta. Remontointia oli riittävästi. Toivottavasti ensivuonna uudestaan. Vuosi aikaa lisätä romutojotaan painoa.
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä" |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Käärme2 puolesta myöskin kiitokset järjestäjille ja kanssakilpailijoille mahtavasta kisaviinkonlopusta.
BJ:n viimehetken valmistumisesta johtuneesta testauksen vähyydestä (kilometri asvalttiajoa) heikot paikat löytyi jo ensimmäisellä ajoalueella ja sen jälkeen kuljettiin lähinnä ilman lukkoja ja vinssiä ![]() Ilman Mylpyn karttaohjelma apua ei ensimmäistäkään rastia olisi löytyny joten suuret kiitokset ja kumarrus Mylpylle avusta kaiken omien kiireittensä keskellä annetusta IT supportista. Tiimin nimikkorasti jäi ~30m päähän kun innostus loppiu keittävän koneen ja tyhjien akkujen kanssa, nevalta piti päästä vaan äkkiä pois. Ens vuonna ei sinne kyllä enää yritetä kun se tuntuu olla meidän akilleen kantapää ![]() PS. Jos joku sattuu löytämään joltain alueelta rekisterikilven valoineen päivineen, se saattaa olla meidän
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Löysikö se maantieltä poimittu laippa omistajan? Kiinnostaisi tietää että mikä ja mistä se oli...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Laippa löysi omistajansa.. suuri KIITOS löytäjälle! Se kuului M05 Jimnyn jakolaatikkoon. taidettiin olla kakkos alueella kun takakardaanin haarukka petti. Otettiin kardaani pois ja etuvedolla kisakeskukseen. KIITOS Kuramatojen mahtavasta varaosa valikoimista! josta löytys sopiva kardaanin pätkä elimen luovuttajaksi rälläköitiin haarukka irti ja LOISTAVA huoltomies Jussi ( HK) hitsas kiinni.( eikä tärrännyt yhtään!!) Tässä vaiheessa huomattiin että kardaaninlaippa oli karkuteillä, joten taas lakkikourassa Esan juttusille ja taas löytyi mitä uupus.. sopiva laippa. johon sorvattiin vingulla sopivia prikkoja. Samalla korjattiin tukivarsien puslia. Muutaman tunnin päästä antautus jakolaatikon kiinnitys rauta ja taas hitsaamaan.. ja aamu yöllä iskari meni poikki ja jousta ongittiin kuralammikosta mutta sekin löytys! kaiken kaikkiaan remontoitiin 8h , mutta kaikesta huolimatta hauskaa oli.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Hyvä että laippa löysi takaisin kotiin. Nostin sen kyytiin siitä Nesteen risteyksestä. Oli niin kuuma palikka ettei kauaa pystynyt kädessä pitämään.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Team Kutunjuusto kiittää myös järjestäjiä, Matikaisen lomaparatiisia sekä kaikkia mukana olleita mukavasta puuhaviikonlopusta. SUURI KIITOS MYÖS PAIKALLE TULLEELLE YLEISÖLLE. Heitä oli kisakeskuksen tuntumassa jossain vaiheessa erittäin runsaastikkin. Hienoa että tälläinen hieman erillainen autourheilu kiinnostaa muitakin kuin meitä hurahtaneita.
![]() Autot kestivät kisan loppuun asti. Pajerosta irtosi ohjaustehostimen hydrauliikkaletku liittimestä heti alkumetreillä. Ohjaus oli sen verran raskas, että vaikutti etenemistahtiin tuntuvasti. Traktorin pyörät olivat positiivinen yllätys. Nyt kun kalliot olivat kuivia, pito oli älyttömän hyvä, suorastaan pureva. Suolla tähän astisista kokeiluista ehdottomasti parhaat. Parannellaan vielä pitoa karhentamalla lapakuvioita rengasliikkeessä, saattavat pitää joten kuten märälläkin kalliolla. Hytikkavinssit molemmissa päissä korvaavat mahdolliset puutteet. Lantsikan ongelmaksi muodostui ne kuuluisat peräkärryn renkaat. Sinällään ihan hyvät mutta aivan liian raskaat tuollaiseen autoon. Kahdet ajotapahtumat takana ja molemmilla kerroilla portaalipoxi palasiksi. Renkaat lentävät kuulemma kuubaan ja tilalle tulee mitkäs muutkaan kuin traktorin kumit. ![]() Lopuksi vielä todiste että ainakin yhdelle kivelle on päästy nousemaan. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Kyseisen värkin omistajaksi ilmoittautui Vähä-Vaheen Esa, joka oli lainannut sitä Norppa & Näätä 2:lle. Kyseessä oli siis suzukin jakolaatikon päästä kardaanin lähtölaippa. Norppa & Näätä 2:sen Jimnyssä oli paukahtanut takakardaani ja olivat irroittaneet sen. Siinä sitten etuvedolla ajellessa oli paikallaan pitävä ruuvi irronnut ja näin osa jäännyt matkalle ilman että sitä olisi huomattu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ladoga 2010 | myllis | Tapahtumat | 224 | 03.05.2011 11:38 |
| OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) | Saija | Tapahtumat | 23 | 11.04.2011 16:40 |
| Kulma 13.02.2010 | Ex_inkkari | Linkit | 0 | 13.02.2010 13:09 |
| Saarekoll 2010 29.-30.01.2010 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 20.01.2010 10:44 |
| Itäautosafari 2010 | Calmari | Tapahtumat | 20 | 29.12.2009 00:13 |