![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Löytääkö joku sen pätkän missä chuck norris ajaa evikalla? ![]() tuossa invasion usassa se ajaa nissan king cäbillä talon seinästä läpi! ja ampuu tupla uzeilla pahoja poikia!! tässä trailerissa näkyy http://www.youtube.com/watch?v=Q_XYRfDV2-U nopeasti vilahtaa kingcäb ennenkuin chevy tulee ikkunasta läpi
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 15.05.2010 22:21 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
evikka ja mercury parhaat persemoottorit
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niissä ei muuta isoa kuin kulutus.
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jokaiselle perämoottorimerkille löytyy kannattajansa ja haukkujansa mutta työkseni vesilläliikkujana on eniten kokemusta Yamahan perämoottoreista kaksitahtisina kaasutinversioina (ruiskulle ei saanut takuuta työkäytössä).Ja viime kesästä alkaen 4-tahtisenakin.Vene joka painaa noin 1900 kg,moottoreineen ja varusteineen noin 2300 kg ,alumiinia ,vakaaksi työveneeksi tehty 7,5 m x 2,65 m jne.Vuonna 1992 saatu ja ajettu 140 - 200 h /kausi .Toukokuulta jopa useina vuosina joulukuulle saakka että on kylmää ja vaikka mitä .
Moottorit ovat olleet alussa 175 hp 3 kpl 225 hp 1 kpl ja 200 hp 1 kpl ( joka kesti 1050 h ennenkuin posahti yläkerta) Viime kesänä päästiin öljyn ostosta kun saatiin 150 hp 4-T Yamaha (liikkuu kyllä tälläkin ,olisin valinnut isomman jos olisin voinut ...) Joka kevät mittauksissa (yli 600 viittaa)pysähdytään joka viitan kohdalle rampataan edestakaisin jotta pysyisi 1-2 sekunttia paikallaan jotta DGPS saa paremman mittaustarkkuuden .Ajetaan rantoihin milloin perä kipattuna enemmän tai vähemmän. Ja muutenkin kovassa käytössä siviilipuoleen verrattuna.Perämoottoria ei pitäisi moisessa hommassa edes käyttää mutta kun ne " herrat " ... Periä on mennyt joku boksi ja yläkertakin ,mutta harvoin tarvittu apua.Uppotukkia on löydetty ,kiviäkin kolisteltu .Perä äänekäs vaihtaessa suuntaa ,mutta siihenkin tottuu.Niin ja tuorevoitelulla oli noi 2 tahtiset.Mutta nyt kun päästiin 4 tahtiseen niin on se ihan erilaista .Jopa tynnyri öljyä per kausi säästyy ja siniset pilvet ovat historiaa... Olihan meillä Work Buster 30 hp Johnsonilla aikoinaan ja ajeltiin silläkin jonkin verran. Väylänhoitaja Saimaalta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw syncro onko muka hyvä mehtä auto | kuppiveikko | Chit-Chat | 109 | 04.02.2015 22:48 |
Onko Superwinch hyvä ? | -Explorer- | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.06.2009 17:58 |
Onko TBI-ruisku hyvä? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.04.2005 19:13 |
Onko raiskattu vai tuliko hyvä... | Vesa | Yleiset | 3 | 29.08.2003 22:37 |
Onko hyvä nyt? | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:24 |