![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Aijaaha. Taitaa kylläkin suurin syy olla kärryn rengasluvussa. Kiitokset Rikulle ja maanomistajille rattoisasta päivästä ja Olkulle veturin lainasta. Ihmetyttää vieläkin ettei kalustovauriota tullut kuin vasta iltapäivän puolella. Aika lujasti se vielä kiinni on kun ei rautakangella vänny suuntaan tai toiseen. Prosentuaalisesti kalustovauriota tuli aika reippaasti. Longläjä ja ketara vissiin ainoat vauriottomat. Meni murrosta,napalukkoa,ohjausvartta,simpukan akselia,panhardin tornia ja jotain muuta pientä. ![]() Sinne järven viereen ei vinssittömällä hirveesti mieli tehny oli se senverta pehmosta seutua.
|
||||
|
||||
|
Kiitokset Rikulle, maanomistajille ja muulle poppoolle. Oli todella mukavas päivä ajella toosi pitkästä aikaa...ja mitä ihmettä longläjää ei tarvinnu lainkaan rempata???
Pari seikkaa mitä itse opin ko. päivästä 1. Hiluksi purkuun ja tekniikka tohon ylipitkään akvaarioon. 2. 33'' mutiaisella ja 36 tsl:llä on joku pikkanen korkeus ero. Näytti että ottaa akselistaan kiinni joka kiveen. 3. Kameraa vois opetella kantamaan mukana näillä ajopäivilla. Joten kuvia kiitos! ![]() Ja edittinä bluun rikkimenneiden listaan lisäys----> katkennut iskunvaimennin kevyestä keltaisesta..
|
||||
|
||||
|
No mikäs mielen noin muutti et hiluxi purkuun ja tost tulee rakennuskohde
|
||||
|
||||
|
...ylipitkä akvaario... Näkyvyys 100% parempi kun hilusta. Ei oo hilun tarinakaan loppu mutta se joutaa vuoden pari nyt odottelemaan. josko siihen joskus portot sais sitte alle..
|
||||
|
||||
|
Kiitos minultakin! Rattoisasti meni päivä vaikka lähdinkin kesken korjaus talkoiden.. Profiilist löytynee kuvatuksia!!
|
||||
|
||||
13.5.
Pari kuvaa, lataan tuubiin videot.
Viimeksi muokannut KAS : 09.01.2011 10:57 |
|
|
||||
|
||||