Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.05.2010, 19:19
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
Nii ja mosa on huollettu ja koe hitsattu. hyvin polttaa puikkoo, virransäätökin toimii. pikkusen kun antaa apu kaasua ennen puikon sytyttämistä nii hyvin palaa.
Mikäs siinä oli lopuiks vituillaan?

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.05.2010, 19:34
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Angry

Kaks kertaa yritetty tänään leimaa. Ekaks jäi kiinni käsijarrun jumittamisesta, kissansilmien puutteesta, runkonumeron puutteesta ja valot näytti liian alas. Runkonumeroa varten olis maahantuojalta pitäny saada todistuksii mut ei noin vanhasta löytyny muuta tietoo kun samat mitä otteessa on. Löysin romukasasta katkastun rungon pätkän jossa näky kaks viimestä numeroo ja rungossa näkyy alku mut välistä puuttuu vissiin 3 numeroo. No hakkasin numerot ja fiksasin viat. Tuli hirvee juputus runkonumerosta mut kelpas kuitenkin kun leikin vaan tyhmää (ei ollu vaikeeta). Mut sitte perskeleen käppäri taas jumi vaikka kotona toimi. No huomen vedän konttorin pihal säädöt tappiin ja testaa et perkele varmasti toimii. Pitäs viel pari pokkerii punnertaa vanteille ja ettii kaikki kamat ja pakata. Jos sen leiman peräs joutuu juoksee huomenkin useamman kerran niin alkaa tulla kiire ja alkaa vituttamaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.05.2010, 21:00
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Kaks kertaa yritetty tänään leimaa. Ekaks jäi kiinni käsijarrun jumittamisesta, kissansilmien puutteesta, runkonumeron puutteesta ja valot näytti liian alas. Runkonumeroa varten olis maahantuojalta pitäny saada todistuksii mut ei noin vanhasta löytyny muuta tietoo kun samat mitä otteessa on. Löysin romukasasta katkastun rungon pätkän jossa näky kaks viimestä numeroo ja rungossa näkyy alku mut välistä puuttuu vissiin 3 numeroo. No hakkasin numerot ja fiksasin viat. Tuli hirvee juputus runkonumerosta mut kelpas kuitenkin kun leikin vaan tyhmää (ei ollu vaikeeta). Mut sitte perskeleen käppäri taas jumi vaikka kotona toimi. No huomen vedän konttorin pihal säädöt tappiin ja testaa et perkele varmasti toimii. Pitäs viel pari pokkerii punnertaa vanteille ja ettii kaikki kamat ja pakata. Jos sen leiman peräs joutuu juoksee huomenkin useamman kerran niin alkaa tulla kiire ja alkaa vituttamaan.
se wilwoodin käsijarru on PERSEESTÄ.. mulla on ajoittain niin jumissa että hehkuu jarrulevy punasena . säätämällä siitä ei hyvää saa totes sen jo leima setäkin.

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 10.05.2010 21:03
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.05.2010, 10:41
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Wilwood vaati extreme säätöä. Konttorin pihassa ruuvvattu se tosi tiukalle ja toimi tosi hyvin. Eli LEIMA SAATU jo kolmannella kerralla!

Nyt vaan vaihtaen kaks bokkeria toisille vanteille, niille pitäs ehkä tehdä anti-coning renkaat, pohjapanssari kii, öljyjen / rasvojen tarkistus ja pakkaamaan. Jonetzu on vähän kipeenä mutta toivottavasti pääsee lähteen.

Konttorilla törmäsin muuten Fabritiukseen joka oli hakemassa Kansainvälistä katsastustodistusta Ladoga reissulle joten Team Väihkösenkin kannattaa sellanen varuiltaan hommata.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.05.2010, 13:25
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Wilwood vaati extreme säätöä. Konttorin pihassa ruuvvattu se tosi tiukalle ja toimi tosi hyvin. Eli LEIMA SAATU jo kolmannella kerralla!

Nyt vaan vaihtaen kaks bokkeria toisille vanteille, niille pitäs ehkä tehdä anti-coning renkaat, pohjapanssari kii, öljyjen / rasvojen tarkistus ja pakkaamaan. Jonetzu on vähän kipeenä mutta toivottavasti pääsee lähteen.

Konttorilla törmäsin muuten Fabritiukseen joka oli hakemassa Kansainvälistä katsastustodistusta Ladoga reissulle joten Team Väihkösenkin kannattaa sellanen varuiltaan hommata.
Joo se koskee kuorma autoja kannattaa väihköstä informoida.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.05.2010, 18:57
Rälläri:n Avatar
Rälläri Rälläri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.05
Sijainti: Lappeenranta ,Finland.
Viestit: 621
Perusasetus

onkos huominen vaa keräilypäivä ja onko illalla siirtymää ?
__________________
SLCK#357
TOYOTA laatuun voi luottaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.05.2010, 19:09
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rälläri Näytä viesti
onkos huominen vaa keräilypäivä ja onko illalla siirtymää ?
juu sinne leiriin mennään kaikki,to aamulla alkaa safarointi.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.05.2010, 20:08
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Mikäs siinä oli lopuiks vituillaan?


ei siinä mitään sen kummempaa vikaa ollu. tyhjäkäynti ol hukassa tai huonoo ja sammu ku yritti hitsata mut se hoitu kaasarin putsauksella.

virran säätö toimii kuten kuuluukin pysty hitsaamaan 2mm peltii yhteen 2,5mm puikolla ilman sen suurempaa ongelmaa. ja tappiin kun läittaa säädön nii alkaa 2,5mm puikko helottaa melko nopeesti punasena...

puikon syttymistä vaan helpottaa kummasti kun toinen vähän painasee kaasua sytytys vaihees, sen jälkeen virran säätö hoitaa loput. täähän sääti virtoja kierroksia lisäämällä/vähentämällä.


kyl mie sil tänää puolen kymmentä puikkoo poltin erinäkösiin raudan kappaleisiin ja hyvin pelas. voisin vaikka väittää et on parempi hitsata kuin joku vanha muuntaja.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
helatorstai, pähäma, safari, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pähäma safari merrasmäki 26 - 27.3.2010 mikjus Tapahtumat 14 01.04.2010 14:45
PäHäMa Helatorstai 2008 venäjän safari 30.4 - 4.5 mikjus Tapahtumat 168 11.05.2008 20:12
SAFARI 30.4x4.5eli vappu-helatorstai(ROSSIJA) ORR Tapahtumat 3 20.04.2008 12:00
Pähäma venäjän safari 17 - 20.11.2005 !!! Tapahtumat 109 23.11.2005 11:21
Pähäma venäjän safari 29.07-01.08.05 tapsa4x4 Tapahtumat 75 04.08.2005 11:56


Sivu luotu: 03:30 (GMT +2).