![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Pomo vituttaa. Firman politiikka on se , että kehoitetaan vaihtamaan lomarahat vapaisiin. Itse olisin ilolla vaihtanut mutta mutta jokaisen yksikön päälliköllä on mahdollisuus evätä tuo mahdollisuus ja senhän tuo savolainen kääpiö teki. Voi perse! Ei paljoa motivoi!
|
|||
|
|||
Renkaiden puute.
Vaihdoin autoa ja nyt on vääräjakoisia renkaita nurkat täynnä,
eikä mistään löydy 5x139,7 jaolla olevia kromivanteita sillon kun niitä tarvii..... jos joku haluu vaihtaa moiset laittakoon viestiä eino83@hotmail.com Multa löytyy aluvanteet, lukkovanteet, ja normi peltimangelseja japsimaasturijaolla. Itelläni nykyään UAZ maastohenkilöauto. |
|
|
||||
|
||||
|
Tämä työharjoittelijan kohtelu. Arvatkaa kuka meinas joutua palkattomana miehenä perjantaiks hommiin. Ainut vaan ettei oo avaimia, eikä vakuutus korvaa mitään jos ei vastuu henkilö ole paikalla. Eri asia toki jos olisi palkallista niin oisin jäänyt. Nyt yks kaveri lupas tulla avaamaan ovet ja olla ainakin puol päivää. Seuraavassa lauseessa vielä mainitsi pomio, ettei koulun päätyttyä ole hommia.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
älä nyt saatana mene vaihtamaan aikanaan taisteltuja oikeuksia, mistä on aina maksettu mihinkään rahaan. kyllä palkollisen tulee ottaa jokaikinen penni mitä saa!!! itte otan enemmi vaikka loppatilin kun luovun minulle kuuluvista eduista. prkl. ei ne nykyisen työntekijän edut turhasta oo tullu, niiden eteen on aikanaan taisteltu. ja niistä on pidettävä myös kiinni. käy viel niinku sirkesalolle, annat pikkusormetn ja tsunami vie koko miehen
|
|
|
||||
|
||||
|
Hah. tämäkin vielä:
|
|
|
||||
|
||||
|
Suo, kuokka ja land cruiser?
|
||||
|
||||
|
Loppuko löpö vai miks toi läjä on keskellä tietä? Olisit ajanu pois... (hommaa boggerit)
|
|
|
||||
|
||||
|
Jämähti tuohon. saatiin sitte pois ku savilieju oli kuivunu.
Vinssi ja lukkokaupoille se häätyy tästä lähtiä.. |
|
|
||||
|
||||
|
Blazerii tuli uudet renkaat oikein kotia asti. kollissa oli 3 rengasta! yksi jossain lontoo- helsinki välillä.
KYM#5 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |