![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
missä päin on hepomäki? voin joskus tulla jollekin miedolle reitille liki vakio hj61;llä?
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nappaset kuukkeliin, Mustamäentie, Kuopio niin rupeaapi näkymään, noin puolesta välistä tietä kääntyy lyhyt tienpätkä, siitä mennään alueelle. Ja jos kuuleman mukaan vakio l200 eteni kohtuullisesti, niin eiköhän se koroteltu hoijakka kulje siellä... Mutta muistakeepa, että vierasmaksu on 10€ ja kuaran jäsenyys olikos se 20, vai 25€...
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kaatopaikantieltä käännytään, Mustamäentie vie Silmäsuolle..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kartanlukuerhe sattui näemmä ja paikkana tämän näköinen
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla Viimeksi muokannut Caddy : 10.05.2010 16:20 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Minnes tuo vierasmaksu maksellaan sit? Tässä jollain viikolla pitäs tulla sinne ulkoiluttaa tuota rj:iitä, vararenkaalle pitää vissiin kehitellä vielä parempi paikka, tällä hetkellä löytyy puuliiterissä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Uusille kävijöille sen verran että mieluiten älkää lähtekö itekseen alueelle että ette eksy väärille alueille. olisi mielestäni suotavaa jos olisi joku joka alueella on ennenkin pörrännyt matkassa.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Alueella kannattaa varmasti käydä etukäteen vaikkapa kävellen, jolloin saa käsityksen oman kaluston soveltuvuudesta sinne. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Jees, revu jo infoa laittoki privana mulle. Pitää tänne ilmotella ku kerkeis ite kurvailee Kuopioon niin että sattus sit vielä muitakin ajelee samaan aikaan.
Oma ärjii on tosiaan käyttöauto ja sitä myöten puunhalailut ja pahimmat rockcrawlingit ois tarkotus jättää väliin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |