Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.05.2010, 20:22
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Jahas, menikö minun tilaus bittiavaruuteen? No höh!

__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.06.2010, 13:16
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

EDIT: pari oli myytävänä ja menivät samantien..

Viimeksi muokannut tume22 : 05.06.2010 08:45
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.09.2010, 21:17
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

nyt ois tullut uusi malli. 24watin ledivalo, oisko kiinnostusta kun pimeää jo on ja himottas pieni satsi tilata että saisi mönkijään valoa talveksi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.09.2010, 21:22
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Kyllähän niitä vois pari ottaa, hinnasta riippuen tosin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.09.2010, 21:58
Kipinä:n Avatar
Kipinä Kipinä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.08.08
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 83
Perusasetus

Neljä kappaletta kiinnostais.Onko mitat samat?
Ja kokemuksia 18wattisista,lämpeneekö?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.09.2010, 22:10
Palex:n Avatar
Palex Palex on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Deal extremestä saisi tämmöistä 10 wattista pientä "työvaloa". Tekeeköhän moisilla mitään? Ei ainakaan olisi kovin kalliit...

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44176
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.09.2010, 06:32
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Viestit: 652
Perusasetus

joo valot ja hinta kiinnostais kans tarve 2-4kpl riippuen hinnasta.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.09.2010, 15:15
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinä Näytä viesti
Neljä kappaletta kiinnostais.Onko mitat samat?
Ja kokemuksia 18wattisista,lämpeneekö?
mitat ovat samat mitkä nuissa 15wattisissa neliön muotoisissa. ei hirveämmin lämpene, ainakaan mitä minulla on ollut käytössä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.09.2010, 14:34
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

eli tarkka hinta ois 55 euroa kappale plus toimituskulut suomessa, kysyntä ollut melko vähäistä. eikö offarit kaipaa valoa? ja siis tämän mallin pitäisi olla huomattavasti tehokkaampi kun edeltävä 15watin malli.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
xenonit työvaloihin Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 10.08.2009 23:08
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17
Olisko suunnistu kiinnostusta? offipete Tapahtumat 14 16.02.2007 23:01
tax free LJ -86 4,0 tuodaan jos kiinnostusta O/M/V Muut 11 28.08.2005 10:46
M: WARN M 12000 jos kiinnostusta pee O/M/V Muut 18 17.05.2005 18:49


Sivu luotu: 20:50 (GMT +2).