![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ainakin minun korvaan kuulostaa todella halvalle, jos tuli tuo maalauskin hintaan
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Samaa vähän aattelin et aikas halvalta kuulostaa ( Puhallus ja Maalaus ) , mut mahtaako halvalla sitten mitään hyvää koskaan saadakkaan ?
![]() Itte pitäs sit vetää pääl viel joku 2k pintamaali, aattelin jotain polyuretaanimaalii ? Auttakkee ny vähän tän maali asian kanssa, kun ei oikeen tiedä mikä olis sit sellasta et pysyy eikä sit kans ruostu... MITÄ ITTE KÄYTÄTTE/ HYVÄKS HAVAITTUJA ? Vois sit tietty viel heittää pääle jonkun massa/öljy sekotuksen!? Korille ei oo viel mitään tapahtunu, kun jotenkin ei vaan jaksanu mitään tänää...
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jos haluat pinnasta paremman mitä se alkuperäinen oli, niin vie sinkittäväksi. Hinnasta ei tietoa, mutta ei kai se noin kevyeeseen raamiin mahdottomia ole.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kuopiossa hommautuu ainakin kun maksaa 1€/kilo, eiköhän joka paikassa suunnilleen samanhintaista
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nooh.. Sovein tänään jo et huomenna menee sinne puhallukseen ja maalaukseen..
Jos se nyt tulis ees vähän alkuperäsen tasoseks ni kyl sekin sit jo parikyt vuotta varmaan kestäs ja riittää nyt mulle sit ainakin Vähäksaikaa !Serkulla kyllä sinkittiin Hj:n runko ja tuli vissiin aikas hyvä, eikä vähäänaikaan varmaan tartte hitsailla :P
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nonnii ! OfTopic, Mut näin pääs valkoselle Sussukille käymään:
Öljyt ja vetet vähä päässy sekottumaan ) Paineella ruiskiny paisuntasäiliöstä.![]() ![]() Arvauksia, Mikä/mitä menny koneesta paksaks !? On nyt sit vissiin joku 20 000 km ajettu koneel kansiremontin jälkeen, kylläkin 10vuoden aikana mut...
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Oiskohan kansipahvi antanu periksi.. Pahemmassa tapauksessa kansi halki.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Sitä täs kans epäillään
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:sj410 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 28.11.2006 11:06 | |
| M:SJ410-85 | Suizaman | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 14:35 |
| M; SJ410 vm-84 | RANSKIKSET | O/M/V Muut | 5 | 13.07.2005 19:23 |
| M: SJ410 -85 | O/M/V Muut | 0 | 03.10.2004 20:04 | |