Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.05.2010, 15:32
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.518
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Kappaletavarakärry 3.5t kokonaispainolla "maasturin" perässä. Huono puoli on, että pitää olla maasturi käyttiksenä.
Samanlainen ratkaisu allekirjoittaneella ja varsin tyytyväinen olen tähän vaihtoehtoon.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.06.2014, 17:29
petpi petpi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 251
Perusasetus

Onnistuisikohan Suomessa tällaisen tekeminen?
__________________
________________

-98 Jeep Grand Cherokee 5.9 LX
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.06.2014, 17:34
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Kyllä suomessakin on näkynyt avoperäisiä bussialustaisia autonkuljetusautoja.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.06.2014, 17:44
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.019
Perusasetus

Tämä taitaa olla vielä Joensuussa,ja muistaakseni vielä myytävänäkin...




Viimeksi muokannut Racingrabbit : 10.06.2014 17:47
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2014, 20:39
Tourinki:n Avatar
Tourinki Tourinki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: Lieksa
Viestit: 277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Tämä taitaa olla vielä Joensuussa,ja muistaakseni vielä myytävänäkin...



Viime kesänä kovasti tuon näkönen vekotin tuli bongattua Joensuun lähistöltä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.06.2014, 21:18
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus


mä hankin tollasen tänää
tällä hetkellä pakettiauto mut tuon saa kuorma-autoks ku on bu-15 malli nii kantavuutta sitte n.2500kg ja lavan pituus n.4,5-5m leveyttä sen verta et maasturi menee kyytii.
aattelin leimata ja heti liikennekäytöstä poistoo ja aina puhelimella näpyttelee trafin sivuilta käyttöönoton ku on käyttöä. tosin pikku fiksausta ja sähkövinnsin asennus lavalle.
Tulevaisuudessa tohon olis tarkotus istuttaa turbotettu 2h moottori et kulku olis vähä joutusampaa kuorma päällä.
__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2014, 22:13
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

Eikös toi ollu täällä palstallakin myynnissä, muistelisin ihailleeni tätä joskus taannoin? Komee peli
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.06.2014, 23:47
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Loistava hankinta!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton Näytä viesti

mä hankin tollasen tänää
tällä hetkellä pakettiauto mut tuon saa kuorma-autoks ku on bu-15 malli nii kantavuutta sitte n.2500kg ja lavan pituus n.4,5-5m leveyttä sen verta et maasturi menee kyytii.
aattelin leimata ja heti liikennekäytöstä poistoo ja aina puhelimella näpyttelee trafin sivuilta käyttöönoton ku on käyttöä. tosin pikku fiksausta ja sähkövinnsin asennus lavalle.
Tulevaisuudessa tohon olis tarkotus istuttaa turbotettu 2h moottori et kulku olis vähä joutusampaa kuorma päällä.
Siis tuosta "apinahytti" dynasta jopa ajokokemuksia, siis tuo B moottori kuskaa tuota kapinetta parhaansa mukaan, toki tuo 80 km/h nopeus rajoitus rajoittaa ennakointia täysillä painoilla!
Mutta JOS muuttaa konetta, niin varmaan pitää olla ylivaihde- laatikko? Ja tuossahan sitä tilaa on, siis "lavan etuosassa voi olla osa konekoppaa"?
------------------------
edit: Olisko museorekisteri vaihtoehto? siis osa noista on ollut kuorma-autoja...

Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 13.06.2014 23:51
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Järkevin tapa Hiluxin etukardaanin kunnostamiseen? Morjenz Tekniikka & Jutustelu 14 23.01.2009 09:03
Järkevin tapa korottaa patukkaa knockout Tekniikka & Jutustelu 23 28.04.2008 19:36
Oikea tapa laskea mäki Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 16 31.03.2005 16:13
Mikä paras tapa hakee korkoo(ei pankista) mikkot Tekniikka & Jutustelu 15 22.03.2005 16:45
Itsemurhista paras tapa... MiCA Health 0 21.10.2002 01:39


Sivu luotu: 03:19 (GMT +2).