Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.05.2010, 14:54
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nuti-90 Näytä viesti
muistan jostakin lukeneeni että tämä laitos olisi tulossa ouluun amerikan auto näyttelyyn ... pitääkö paikkaansa??
Helsingin American Car Showssa kävi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Tänään vaihdoin centerforcen kytkimen paikalleen.. vielä ei kerinny testailemaan että pitääkö vai nou.
Muista sisäänajo, dude!

__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.05.2010, 23:33
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti

Muista sisäänajo, dude!
mitenkäs kytkin sit pitäs muka sisäänajaa? 20 täyskaasu lähtöä kytkinpaukun kanssa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.05.2010, 00:25
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Eli tuommone kytkin tuli laitettuu.. ihan vaa sävyn vuoksi



toine puol tollane normi


ja toine vissii niiku joku sintteri


sit tollasen huohotinpytyn duunasin, viel pitäs laitella paikallee


pohjaan tulee tyhjennyshana, ja huohotus snorkkeliputkeen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.05.2010, 07:30
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

Toi dualfriction toimii suossa loistavasti, jos/kun alkaa luistaa niin annat vaan lisää kaasua ja kytkin alkaa ottamaan kiinni. Nousee nimittäin uskmattoman pehmeistä paikoista pois, joissa muuten tarvisi olla reilusti yli 100:1 välitykset
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.05.2010, 21:39
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Hyvin tuntu kytkin pitävän mitä nyt suzuki miittingissä pääs testailemaan!

ens viikonloppuna sitten oulaisiin, pientä viilaamista vielä ennen kisaa.. etuvinssin huoltoa ja huohotinpytyn laittoa ja sellasta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.05.2010, 23:49
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Oulainen käytiin ajamassa, ja huomattiin et lämmöt ei taho pysyä kurissa 25asteen helteellä.. :/
eli syyläriosastolle tarttis tehä jottai, isompaa( ei oikeen taho mahtua) tai syyläri taakse.. en tykkää.

samalla reissulla tuli vissiin totuttua huimiin vääntöihin ja tehoihin, niin käytiin eilen hakemassa taas yks elintenluovuttaja, myöskin aaz koneella mutta pikkasen piristelty...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.05.2010, 13:34
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
Oulainen käytiin ajamassa, ja huomattiin et lämmöt ei taho pysyä kurissa 25asteen helteellä.. :/
eli syyläriosastolle tarttis tehä jottai, isompaa( ei oikeen taho mahtua) tai syyläri taakse.. en tykkää.

samalla reissulla tuli vissiin totuttua huimiin vääntöihin ja tehoihin, niin käytiin eilen hakemassa taas yks elintenluovuttaja, myöskin aaz koneella mutta pikkasen piristelty...
Mahtuuks kaks syyläriä päällekkäin? Onko jo öljylle jäähdystys?

-sami-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 14 19.10.2008 16:53
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin jv O/M/V Ajoneuvot 15 30.05.2008 21:49
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 kesis O/M/V Muut 9 08.08.2005 12:36
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 SukiSuki O/M/V Muut 0 16.03.2005 19:39


Sivu luotu: 10:40 (GMT +2).