![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
mitenkäs kytkin sit pitäs muka sisäänajaa? 20 täyskaasu lähtöä kytkinpaukun kanssa?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eli tuommone kytkin tuli laitettuu.. ihan vaa sävyn vuoksi
![]() toine puol tollane normi ja toine vissii niiku joku sintteri sit tollasen huohotinpytyn duunasin, viel pitäs laitella paikallee pohjaan tulee tyhjennyshana, ja huohotus snorkkeliputkeen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Toi dualfriction toimii suossa loistavasti, jos/kun alkaa luistaa niin annat vaan lisää kaasua ja kytkin alkaa ottamaan kiinni. Nousee nimittäin uskmattoman pehmeistä paikoista pois, joissa muuten tarvisi olla reilusti yli 100:1 välitykset
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Hyvin tuntu kytkin pitävän mitä nyt suzuki miittingissä pääs testailemaan!
ens viikonloppuna sitten oulaisiin, pientä viilaamista vielä ennen kisaa.. etuvinssin huoltoa ja huohotinpytyn laittoa ja sellasta. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Oulainen käytiin ajamassa, ja huomattiin et lämmöt ei taho pysyä kurissa 25asteen helteellä.. :/
eli syyläriosastolle tarttis tehä jottai, isompaa( ei oikeen taho mahtua) tai syyläri taakse.. en tykkää. samalla reissulla tuli vissiin totuttua huimiin vääntöihin ja tehoihin, niin käytiin eilen hakemassa taas yks elintenluovuttaja, myöskin aaz koneella mutta pikkasen piristelty...
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
-sami- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 19.10.2008 16:53 |
| Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin | jv | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.05.2008 21:49 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |
| V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 | SukiSuki | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 19:39 |