Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.05.2010, 14:13
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
sorry, en ollu tietoine et nuo ottaa jotain palkkioita viel noitten rahtikulujen lisäks.. euroopasta jokunen vuos sitten tuli tilailtua autovahvareita yms. ni ne ei ottanu mitään ylimääräisiä kuluja muutaku nuo dhl:n kulut ja toivat kotiovelle samalla hintaa..
juu eipä mitään, päälle tulee tulli plus alvi ja huolinta maksu sekä joskus eli yleensä aina maksupalvelu maksu esim. Paypal.

Tämä siis kun tilataan eu.n ulkopuolelta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.05.2010, 16:52
Hannes123 Hannes123 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.08
Sijainti: Nurmoo
Viestit: 95
Perusasetus

valottuli


KIITOS!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.05.2010, 19:22
MAARISTEILIJÄ:n Avatar
MAARISTEILIJÄ MAARISTEILIJÄ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.02.09
Sijainti: Pälkäne
Viestit: 48
Perusasetus

tuli kans,hyvin ledittää.tänks.
__________________
Team3K
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.05.2010, 20:22
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Jahas, menikö minun tilaus bittiavaruuteen? No höh!
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.06.2010, 13:16
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

EDIT: pari oli myytävänä ja menivät samantien..

Viimeksi muokannut tume22 : 05.06.2010 08:45
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.09.2010, 21:17
tume22 tume22 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.09
Sijainti: Pohjois-savo
Viestit: 158
Perusasetus

nyt ois tullut uusi malli. 24watin ledivalo, oisko kiinnostusta kun pimeää jo on ja himottas pieni satsi tilata että saisi mönkijään valoa talveksi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.09.2010, 21:22
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Kyllähän niitä vois pari ottaa, hinnasta riippuen tosin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
xenonit työvaloihin Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 10.08.2009 23:08
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17
Olisko suunnistu kiinnostusta? offipete Tapahtumat 14 16.02.2007 23:01
tax free LJ -86 4,0 tuodaan jos kiinnostusta O/M/V Muut 11 28.08.2005 10:46
M: WARN M 12000 jos kiinnostusta pee O/M/V Muut 18 17.05.2005 18:49


Sivu luotu: 07:52 (GMT +2).