![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Oliskohan mettäreissuja tullu 10 ja renkaan putoamisii suunnilleen sama määrä... Ja huomannu hyvin, että sitte kun paineet olis semmoset et rengas alkaa pitämään hyvin ei häävisti tarvii vääntyä kun puhaltaa tyhjäks. 0,7 kun pitää on pysynyt vanteella mut eipä ole pitokaan lähellekkään nii hyvä. Vanteet on mangelssin. Joskus oli kokeilussa 36x12,5 tsl 10" crakareilla ja 0,4 kesti hyvin hojon alla ilman BL. Millasella nimikkeellä tommost liimaa kannattaa alkaa kysellä?
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jotain traktoreissa vetopyörissä käytettävää se on. Löytyikin vanha topic vuosien takaa, eli Michelin Agrilub 60-10 http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=9062 Viimeksi muokannut Pauli : 02.05.2010 23:33 Perustelu: linkin lisäys |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ok, kiitoksia. Täytyypä kysellä huomenna... tai siis tänään
![]() Muidenki kokemuksia humpin kasvattamisesta kuunnellaan...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#4
|
|||
|
|||
![]()
onko se joka kerran sama rengas/vanne joka ilmat karkuuttaa? jos on mankeleista kyse niin ei kai tuo olis mahdottomuus että vanteen kehässä alimittaa ratkaisevan vähän niin että ongelma syntyy?? kuulostaa noi 0,7bar paineet siltä että vois normaalisti ajella ilman petilukkoja
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kaveri kasvatti hitsaamalla sisälaidan humppia volvon orkkis vanteista, kun fedimat putoili vanteelta vähä turhan usein. Käsittääkseni se onnistu ihan ok. Joku pyöritysmahdollisuus olis ihan kiva siinä hitsaus ja sauman hiontavaiheessa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei vaan "ominaisuus" on kaikissa 4 renkaassa.
Suurin syy renkaan putoamiseen on liian leveä vanne. 10+BL ja kehäkin hitsattu vanteen reunan päälle eikä sisään eli taitaa todellinen leveys lähennellä 12". Intercon sivuilla lukee 14,5 boggerin vanneleveydeksi 8-10". Toisaalta Sumpe kävi kerran renkailla mersupalla (1500kg) metässä ilman lukkokehiä ja silloinkin putosi helposti vanteelta.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Duunaile metalliset innerlockerit niin pysyy päällä vaiks 0bar paineilla...
Vanteen sisähalkaisijan kokoinen mankeloitu 2mm pellist sisäkehäl hitsaat vais n.15mm levyisen kehän ja toinen reuna makaa BL kehää päin... Sit teet siitä halkaistavan ja pultaat kahdelt sivulta nippuu vanteen ympärille.... Niin yksin kertaista ![]() Voi per....e kun on vaikeet selittää .... Voishan se kuvakin olla kiva ![]() ![]() tai soita 0400-817777 niin yritän selittää. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Taisin ymmärtää... ehkä... tai no...
Tommosen hienon piirsin... Siis vanteet sivusta kuvattuna. Noinko Hippo tarkotit?
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
matalia ventiilejä vanteeseen | Sergey | Chit-Chat | 14 | 07.04.2009 23:08 |
renkaan liimaus vanteeseen? | coilyzuk | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.11.2008 10:05 |
vanne ilman humppia | turakki | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.12.2007 01:18 |
16" vanteeseen keskiöitä | TML | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.05.2007 16:05 |
Renkaan liimaus vanteeseen | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 19.04.2004 17:25 |