![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Syyläri ja cooleri laiteltu takas paikalleen.
Lajisa tuli lisää riehumisen ääntä pienelle alalle savoa ku hoksasdin ahtoputken olleen irti. Tilanne on ollu näin vissiin jo aika pitkään. Alumiinistä värkkäilin lavan alareunan ja etu loksun alareunan, oven alareuna tulee samanlaisesta. Ohessa yks huono kuva. Hassusti toi hopea maali keventaa tunnelmaa. Tänään varmaan jarru juttuja jatketaan, mene tiedä uskaltas vaikka täydellä kaasulla kokeilla ![]() ![]()
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. Viimeksi muokannut härdelli : 04.05.2010 05:34 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Se moottorin luovuttaja on ford custom D1618. Jos jollahi nippeli tietoo mosasta, niin ei tarvii salailla. Cummins jokatapauksessa, voi olla 7.7 litranen tai sit isompi. Kone svapin yhteydessä ois mahdollisuus siirtyä hyd voimansiirtoon
![]() ![]()
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() 8.3 litranen on V-504, ja 9.1 on V-555. Kuutiotuumiahan nuo numerot tarkoittaa. Tuolta löytyy hyviä kuvia Cummins V-504 koneesta: http://www.expertdiesel.com/v504.htm V-470 ja V-504 koneissa on sama 4-5/8" / 117,5 mm poraus, luulisin niiden ovat samaa sukua. Joskus tongin näiden vinkkeli-cumminsien historiaa, kun mietin lyhyttä konetta protoon. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ford custom D1618:ssa 7,7 litrasessa oli vissiin176 heppaa.
Cummins 504:ssa 210 heppaa. Viimeksi muokannut KoniJeep : 04.05.2010 22:22 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Näytti samalta toi v-504 ku mun haaveilema moottori. Hävyttömän simppelin näköinen moottori ku livenä pällistelin. Isoin ruuhka muodosti paineilmajarru härpättimistä, ei oo ees syöttöpotkia saati suuttimia näkösällä.
Oon lueskellu 170-185 hv. Aika matala viritteinen ku on kaiketi aikalailla kierros kone ja 32valve systeemi. Jarrujen kanssa painiskeltu ja tulipa tehtyä omatekoisen näköinen 6-pulttinen kääntövarsi.
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Hiluxi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2007 13:34 | |
m:Hiluxi -89 ln 110 peltiosaa | Hharri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 10.08.2006 19:59 |
vanha hiluxi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.07.2006 10:26 | |
Budjetti akkuvesi? | Eskimo | Chit-Chat | 23 | 15.03.2006 10:27 |
M/V: 4x4 Hiluxi -83 | akke | O/M/V Muut | 14 | 11.04.2005 10:14 |