![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Minun käsitykseni on juuri se että kyydissä ei saa olla mitään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() siirto lupa
en ole vielä päässyt tiilenpäitalaskemaan, eikä pamppua tullut.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/...rtoluvalla.htm
"Muissa siirtoluvan perusteena olevissa käyttötarkoituksissa kuorman on oltava siirtoluvan haltijan henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettua (esim. muuttokuorma). "
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itse paininut tämän asian kanssa. Töistä saa VL kuorkin lainaksi kun pyytää mutta patu kun valmistuu niin veikkaan että tulee käytyä useammin ajelemassa = saisi alvariinsa olla autoa lainaamassa = ei hyvä. Tiedossa olisi yksi 4.5 tn tai 5.5tn pikku lt. Lava pois ja ritilä tilalle. Saisikohan akselinväliä pidentää? Näitähän on tehtaalta lähtenyt eri mittasinakin. Miksi ei ostaisi valmista? Tämä yksilö olisi liki ilmainen ja saisi sellaisen kun tulee. Lava nyt 3.5m ja patu puskurista puskuriin reilu 4m. Eli menisi ehkä vaan pitkällä peränylityksellä.. mietityttää vaan että onko liian rimpula korkean maasturin kuskaamiseen. Unelmahan olisi bussi lyhennetyllä "hytillä" ja 5m ritilällä mutta ehkä ei tähän saumaan.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Järkevin tapa Hiluxin etukardaanin kunnostamiseen? | Morjenz | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.01.2009 09:03 |
Järkevin tapa korottaa patukkaa | knockout | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 28.04.2008 19:36 |
Oikea tapa laskea mäki | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 31.03.2005 16:13 |
Mikä paras tapa hakee korkoo(ei pankista) | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.03.2005 16:45 |
Itsemurhista paras tapa... | MiCA | Health | 0 | 21.10.2002 01:39 |