![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
IHME!Tolla pääsis varmaan siihen usko tai älä ohjelmaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, se on kyl ihan totta...
Harvemmin näin käy...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
HEP! Mulle kävi kerran, vuonna -89. Tuntipalkan 30 markkaa/tunti pomo nosti kysymättä kolmeenkymmeneenviiteen. Sittemmin ei ole käynyt moista...
|
||||
|
||||
|
Ei oo nälkä, eikä kylmä yhtään ja kohta ei enää janotakkaan enää kovin paljon... siis kaikki on aika hyvin
|
||||
|
||||
|
Aamu kympilt venereiska soitti ja sano että paat o ny vedes. No koe-ajettiin se sitten kotisatamaan ja kaik tuntus toimivan niinku pitää. Hjuva viilis.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vihdoin tuli urakoitua jo vuosia kesken jäänyt grillikatos siihen kuntoon että saapi tulilla elosteltua...voi perkele, hyvä fiilis..huomenna vielä kylkeen ulkosaunaan tulet ja kenties muutama olut vain...
|
|
|
||||
|
||||
|
keskolassa minun prinsessani ovat petranneet jo paljon..
Sanni on päässyt korkeataajuus koneesta pois ja Emmi saattaa saada syväkanyylin loppuviikosta pois... ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Buahahah, halpaa juomaa
Ostin 8päkin sandelssija, sun muuta pöperöö. Pakin hinta oli 1.1€, johon kuulu kuitin mukaan 1olut ja sen pantti. Joten laskeskelin, että hankin jokaisen juodun oluen kohdalla 0,031€ Tämä voisi ollakkin työ jota voisi tehdä eläkeikään asti Ei muuten ollut eka kerta edes, joskus aiemmin sain 24päkin olutta yhden tölkin hinnalla, silloin tosin palkka jokaista juotua olutta kohden oli suurempi
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |