![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lievä krapula. Hinnasta ei varmaa tietoa.
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hiusten leikkukone.
Vanha tuli tiensä päähän 7vuoden käytön jälkeen. Maksoi kyllä moninkerroin itsensä takaisin
__________________
DADDY´S TOY |
|
#3
|
||||
|
||||
|
nitromors maalinpoistoainetta
mersu saa vanhan armeija ilmeensä takaisin =) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Peugeot 306 1.6 120000km ajettu.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
tohon käyttis hojoon ostin kuitu takaluukun..
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
*Vaihdoin Pösön 10x15 vanteisiin ja CT-20 turboon.
*Poranterä sarja 13mm asti, ja 14, 15 ja 16 milliset irtoterinä. *MIGgipihdit *100 metriä lammasaitaa
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuli hankittua levyjarrut (made in Pekka Pylkkö) volvon porttaaliakseliin
nyt rupee hojotin pysähtymään (jahka saan kasattua) ja parasta on että ei tarvi napoja sorvata eikä vanteita muokata
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |