Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.04.2010, 09:47
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lievä krapula. Hinnasta ei varmaa tietoa.

__________________
Sika ajaa Possulla
  #2  
Vanha 25.04.2010, 18:54
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Hiusten leikkukone.

Vanha tuli tiensä päähän 7vuoden käytön jälkeen.
Maksoi kyllä moninkerroin itsensä takaisin
__________________
DADDY´S TOY
  #3  
Vanha 25.04.2010, 20:51
eyeless:n Avatar
eyeless eyeless ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.10.07
Sijainti: Tervalampi
Viestit: 259
Perusasetus

nitromors maalinpoistoainetta
mersu saa vanhan armeija ilmeensä takaisin =)
  #4  
Vanha 26.04.2010, 08:20
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Peugeot 306 1.6 120000km ajettu.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
  #5  
Vanha 26.04.2010, 19:48
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

tohon käyttis hojoon ostin kuitu takaluukun..
  #6  
Vanha 27.04.2010, 07:12
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

*Vaihdoin Pösön 10x15 vanteisiin ja CT-20 turboon.
*Poranterä sarja 13mm asti, ja 14, 15 ja 16 milliset irtoterinä.
*MIGgipihdit
*100 metriä lammasaitaa
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
  #7  
Vanha 28.04.2010, 18:53
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Perusasetus

Tuli hankittua levyjarrut (made in Pekka Pylkkö) volvon porttaaliakseliin nyt rupee hojotin pysähtymään (jahka saan kasattua) ja parasta on että ei tarvi napoja sorvata eikä vanteita muokata
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 16:59 (GMT +2).