![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
helvetin hieno pirssi. ja tuo vesi-metanoli ruutta olis varmaan hyvä järjestelmä offroad käytössä, kun ei tota ajoviimaa kauhiasti tuu... vähintäänkin coolerille pesurinsuuttimet puskemaan vettä, jos lähtis isommat kurat, ja lämpöä johtamaan?
millain oot toteuttanut ton vnt- ohjauksen?
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 19.10.2008 16:53 |
| Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin | jv | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.05.2008 21:49 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |
| V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 | SukiSuki | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 19:39 |