Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.04.2010, 21:53
UPO:n Avatar
UPO UPO ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Ylämylly, Finland.
Viestit: 121
Perusasetus

Mulle tuli ihan tarvike laturi. Alapään kiinnikkeen joutui rakentamaan ylemmäksi ja yläpään kiinnikkeestä joutui kiristys uraa jatkamaan. Sähköt meni silleen (muistaakseni) Että B+ on jatkuva ja D+ merkkivalolta eli virtalukon takaa. W on muistaakseni kierrosluku mittaria varten. kyseinen auto mihin rakentelin on SJ410 johon laitettiin 413:n kone, joten mulla oli ainakin erillinen säädin kuskin jalkotilassa mikä piti ohittaa. kaikesta edellä mainitusta löytyy haku napin kautta lisää juttua.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.04.2010, 22:14
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Viestit: 758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja UPO Näytä viesti
Mulle tuli ihan tarvike laturi. Alapään kiinnikkeen joutui rakentamaan ylemmäksi ja yläpään kiinnikkeestä joutui kiristys uraa jatkamaan. Sähköt meni silleen (muistaakseni) Että B+ on jatkuva ja D+ merkkivalolta eli virtalukon takaa. W on muistaakseni kierrosluku mittaria varten. kyseinen auto mihin rakentelin on SJ410 johon laitettiin 413:n kone, joten mulla oli ainakin erillinen säädin kuskin jalkotilassa mikä piti ohittaa. kaikesta edellä mainitusta löytyy haku napin kautta lisää juttua.
Tuossa 413:ssa ei näyttäny olevan erillistä jännitteen säädintä kuskin jalkatilassa. Ainoastaan oli sulakerasia.
Ja jos saa udella niin kuinka toteutit itse tuon alakorvallisen modauksen? Huomasin kyllä kun käytin tuon orggis laturin irti että täytyy modata alakorvakkoa jos meinaa saada isomman laturin sinne mahtumaan koska moottorin korvallinen on niin pirun lähellä.
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei..
Toyota hilux
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.04.2010, 22:02
*make*:n Avatar
*make* *make* ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.08.08
Sijainti: Vihti
Viestit: 201
Perusasetus

ducaton vai minkäs se oli kun laitoin, 120a sopi helposti, taka kopasta siivu pois ja alakorvasta. virtaa piisaa nyt.
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa !
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.04.2010, 10:12
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

oho, tollain 120nen ois kova... itellä on SJ413:ssa, swiftin kaasari kone, ja siinä joku 70A tarvike laturi, oli jo autoa ostaessa ni en tiedä sen asennuksesta sen enempää.
__________________
PäHäMa
Pamaas
SLCK

Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980

Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982
Ex. Suzuki Jimny 2006
Ex. Toyota Landcruiser RJ70
Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981
Ex. Hilux LN65
Ex. Volvo C303
Ex. Hilux LN65
Ex. Suzuki 413
Ex. Range 3.5L +hj akselit
Ex. L200
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Laturia tyrkyllä stonefly O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.06.2009 19:51
HDJ:n 2 laturia andy Tekniikka & Jutustelu 13 19.01.2009 13:17
Laturia ja isohkoa Rune Tekniikka & Jutustelu 2 29.11.2007 17:39
Isompaa laturia RJ Toyotaan! Tekniikka & Jutustelu 6 03.11.2006 23:46
Ei tarvii enää... nuppi Chit-Chat 1 27.03.2006 12:08


Sivu luotu: 00:20 (GMT +2).