![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo nyt tuli käytettyä laturi irti suitsasta ja oli yks laturikin mitä siinä vähän tuli soviteltua, mutta siinä tulee ongelmia eteen että minkä laturin tuonne sais mahtumaan vakion tilalle. Ei ole kauheita tiloja, koska moottorin korvallinen on niin lähellä tuota alakiinnikettä. Onko kukaan laitellut näihin 413 tai samuraihin isompia latureita? Jos on niin mistä vehkeestä ja onko tarvinut minkälaisia modauksia kiinnikkeiden suhteen? Tähän suitsan omaan laturiin näytti tulevan yks "pyöreä pistoliitin" ja liittimessä oli 2 johtoa vaikka itse laturin liittimessä olikin 3 johdolle paikka. Sitten tuli yks paksumpi johto tuohon laturiin 10mm mutterin alle.Se tais olla päävirta tuolle laturille?? Isompi laturi mikä oli minulla vieressä siihen ei tullut kuin 2 johtoa. Toinen oli ohut johto pienemmän mutterin alle ja sit toinen johto oli vahvempi joka tuli sit isomman muttein alle (B+)
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulle tuli ihan tarvike laturi. Alapään kiinnikkeen joutui rakentamaan ylemmäksi ja yläpään kiinnikkeestä joutui kiristys uraa jatkamaan. Sähköt meni silleen (muistaakseni) Että B+ on jatkuva ja D+ merkkivalolta eli virtalukon takaa. W on muistaakseni kierrosluku mittaria varten. kyseinen auto mihin rakentelin on SJ410 johon laitettiin 413:n kone, joten mulla oli ainakin erillinen säädin kuskin jalkotilassa mikä piti ohittaa. kaikesta edellä mainitusta löytyy haku napin kautta lisää juttua.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja jos saa udella niin kuinka toteutit itse tuon alakorvallisen modauksen? Huomasin kyllä kun käytin tuon orggis laturin irti että täytyy modata alakorvakkoa jos meinaa saada isomman laturin sinne mahtumaan koska moottorin korvallinen on niin pirun lähellä.
__________________
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ducaton vai minkäs se oli kun laitoin, 120a sopi helposti, taka kopasta siivu pois ja alakorvasta. virtaa piisaa nyt.
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa ! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
oho, tollain 120nen ois kova... itellä on SJ413:ssa, swiftin kaasari kone, ja siinä joku 70A tarvike laturi, oli jo autoa ostaessa ni en tiedä sen asennuksesta sen enempää.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Laturia tyrkyllä | stonefly | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.06.2009 19:51 |
HDJ:n 2 laturia | andy | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 19.01.2009 13:17 |
Laturia ja isohkoa | Rune | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.11.2007 17:39 |
Isompaa laturia RJ Toyotaan! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.11.2006 23:46 | |
Ei tarvii enää... | nuppi | Chit-Chat | 1 | 27.03.2006 12:08 |