Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.04.2010, 18:41
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Nonnih, nyt on tiisseliä päästy testailemaan. Vaikuttaa erittäin mukavalta!
repro tuli käymäs syöttöjä laittamas kohilleen ni joutu centerforcen kytkimen laittaa tilaukseen!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.04.2010, 20:59
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Mulla ainakin on suikan (omalevy) riittänyt vielä hyvin. Meinasin kans hommata tuon centerforcen kytkimen mutten malttanut.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.04.2010, 21:09
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Miul on se afn koneen ahdin tuos ja 37" pökkyrä alla.. ei uskalla isommalla vaihteella maantiellä lyyä lutua pohjaan kun pikkasen tuntu jossain vaihees et luistais. nyt on sachsin uus kytkinpaketti paikallaa..
noo, mut nyt on laitettu saksaan tilaus menemään! ..vielä jos kääntää syöttöä ja laittaa coolerin ni veikkaan et alkaa centerforceakin vtuttamaan...aika näyttää.

Pako ja ahtopaine on nyt molemmat kilon luokkaa, ja pakolämpö n.400 astetta eli ihan maltiliset setupit on vielä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.04.2010, 21:25
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Viestit: 652
Perusasetus

joko saadaan video pätkää?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.04.2010, 21:30
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

No sitten. Mä pysyn vaan vakiolinjoilla ja kehittelen jotain muuta ja lisätään kaikkea kivaa markille.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.04.2010, 21:36
swamber:n Avatar
swamber swamber ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Vihanti, Finland.
Viestit: 680
Perusasetus

En oo asennuskuvia nähäny mutta kannattaa turbon kompurapuoli huolehtia ettei pääse ahtoputket väänteleen sitä alumiini laippaa, ihte katkasin yhen turbon ku ei ollu tarpeeksi joustua ahtoputkisa. Tainnu olla Repron kans joskus puhettaki.

Hokasin kuvat ja ei taia palijo vääntelyjä tulla, vesi-metanoliruiskua tuo ihan selevästi vielä huutaa.

Viimeksi muokannut swamber : 22.04.2010 21:43 Perustelu: Hoks
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.04.2010, 09:57
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

helvetin hieno pirssi. ja tuo vesi-metanoli ruutta olis varmaan hyvä järjestelmä offroad käytössä, kun ei tota ajoviimaa kauhiasti tuu... vähintäänkin coolerille pesurinsuuttimet puskemaan vettä, jos lähtis isommat kurat, ja lämpöä johtamaan?
millain oot toteuttanut ton vnt- ohjauksen?
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.04.2010, 18:49
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

joooh, tuota vesimetanooliruiskua vois vaikka harkita, kun ei tuota tilaakaan liiaksi enään konehuoneessa ole..:/
Vnt ohjaus on toteutettu alkuperäisellä alipainekellolla josta romut käännetty ympäri, sekä pakopaineohjauksella, ihan välttävästi tuntuis rokkaavan!
tänään tuli käytyä koeponnistamassa, kesti nipussa ja oli pirun kiva ajaa tuo diisseli kun voi pikkupuolen kakkosella ja joissain paikoissa jopa kolmosella vielä rönksyttää tyhjäkäynnillä..! öljypohjaa pitää jollain tavoi modata kun ei siedä ihan pystyyn keulaa ajaa.. rinnettä alaspäin tultaessa ongelmaa ei ollu, joten ilmeisesti imuputki etupäässä. noooh, öljypohjan tiiviste oli muutenkin ajatuksena vaihtaa..
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.04.2010, 23:08
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jande Näytä viesti
joko saadaan video pätkää?
tossa olis nyt jotaki..

http://www.youtube.com/watch?v=Jqu7r0wlJMc

http://www.youtube.com/watch?v=2VUmL_KwrAg

http://www.youtube.com/watch?v=JmnG0r2lBTI

ja sit loppuun tollanen asiaan kuuluva pätkä.. kyseisessä risteyksessä on tullut nikko suzuki kipattua ympäri kerran pienen asfaltti sladin päätteeks, sekä välikoppanen ese joskus muinoin liittyi myös kattokerhoon samaisessa paikassa..

http://www.youtube.com/watch?v=EGYUyLnIdjw
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.05.2010, 13:53
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Viime viikolla tuli moottorikin muutoskatsastettua häkkyrään.

Tänään vaihdoin centerforcen kytkimen paikalleen.. vielä ei kerinny testailemaan että pitääkö vai nou.

Vielä olis ennen suzuki meetingiä/ oulaisia kaikenlaista puuhaamista ihan riittävästi.

-Öljypohjaan loiskelevyt/ imuputken muokkaus
-Ohj. teh. pumpun vaihto, öljylinjojen uusiks teko ja simpukkaan tiivisteen vaihto.
-Takavinssille paineilmavapautus
-Etuvinssin kasaus (tarkistus kurkkauksen yhteydessä huomasin että hiilisilta oli halki)
-Renkaiden leikkelyä

Siinähän nuo kait suurimmat ellei tuu keksittyä vielä lisää. :S
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.05.2010, 14:22
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

muistan jostakin lukeneeni että tämä laitos olisi tulossa ouluun amerikan auto näyttelyyn ... pitääkö paikkaansa??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 14 19.10.2008 16:53
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin jv O/M/V Ajoneuvot 15 30.05.2008 21:49
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 kesis O/M/V Muut 9 08.08.2005 12:36
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 SukiSuki O/M/V Muut 0 16.03.2005 19:39


Sivu luotu: 20:02 (GMT +2).