Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2010, 20:28
Ryyppyde:n Avatar
Ryyppyde Ryyppyde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.09
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Kokemuksesta tiedän että vitutus on vasta edessä, nimimerkillä 2 etuylähammasta puolesta välistä kräk (ei ollut tappelu, vaan hieno laskeutuminen lasketteluhommissa) Muutaman vuoden välein irtoaa tekarit naamasta, kiva ylläri kun leipää puraset ja ihmettelet että mitäs kovaa täällä on. Aai se olikin vain hammas, soitellaanpa tohtorille ja sitten kuljeksii tovin teräväreunasen hampaantyngän kera
Kiitoksia mielialan parantamisesta. Ei vaan. eihän tuolle mitään voi. Kyllä muuten lenti syylliset tukkisakset vi**uun hyvin rivakasti tapahtuman jälkeen

  #2  
Vanha 18.04.2010, 20:35
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryyppyde Näytä viesti
Kiitoksia mielialan parantamisesta. Ei vaan. eihän tuolle mitään voi. Kyllä muuten lenti syylliset tukkisakset vi**uun hyvin rivakasti tapahtuman jälkeen

Ole hyvä, on ilo auttaa kanssakulkijaa Vieläkii muuten aina välillä koskeepi naamatauluun ja tuostahan on vasta reilut kymmenen vuotta. Toinen on jo juurihoidettu ja taidan käydä toiselle saman tekemässä, se kun on niiiiiiin ihanaa (ikinä oo mikään niin vittumaiselta tuntunu) Ja sinullahan on tietysti huuli tällä hetkellä kuin afrikan lajitoverilla, josta muuten ainakin minulla tuli paljon ja nopeasti verta kun kilahti...
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla
  #3  
Vanha 19.04.2010, 18:10
larrylawn larrylawn ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.04.06
Sijainti: kerava, suomi
Viestit: 192
Perusasetus

Vituttaa niin että silmissä sumenee. Tänään vituttaa kaikki
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 19:48 (GMT +2).