![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Omaani etsin myös suunnillen tuon kokoista syyläriä ja MB 190 eli w201 löyty kohtuu passeli
mutta on aika paksu jos tilaa niukasti pituuden puolesta. Ja kannattaisko laittaa ahtimen öljynsyöttöputki varmuudeks uus letkuversio.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
minkäs takia se öljyputki kannattais letkuiseksi vaihtaa? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Saan jäähdyttimen huomenna niin laitan vaiks sit kuvat kiinnityksistä.
Muutama öljyputki tukkiutunut tuosta jyrkästä mutkasta ennen ahdinta jos huonoilla öljyillä ajettu.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laitoin tuonne albumiin muutaman kuvan w201:sen syyläristä.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1028 Tulee mulla siis 410 keulaan missä omegan simpukka rungon sisäpuolella ja volvon vinokone Hyvin tilaa tuolle jotta osaat hahmottaa hieman paljonko tilaa tarvitaan. Ja molemmat lähdöt tuossa on sivulle mutta mulla se ei tee kiusaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nonnih, nyt on tiisseliä päästy testailemaan. Vaikuttaa erittäin mukavalta!
repro tuli käymäs syöttöjä laittamas kohilleen ni joutu centerforcen kytkimen laittaa tilaukseen!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mulla ainakin on suikan (omalevy) riittänyt vielä hyvin. Meinasin kans hommata tuon centerforcen kytkimen mutten malttanut.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 14 | 19.10.2008 16:53 |
| Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin | jv | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 30.05.2008 21:49 |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 | kesis | O/M/V Muut | 9 | 08.08.2005 12:36 |
| V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 | SukiSuki | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2005 19:39 |