Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.04.2010, 16:05
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD Näytä viesti
Ite aattelin kantata sille pellistä" U-palkin" johonka sen tiputtais ja päälle jotku käpälät pitämään sen paikallaan palkissa. Jotenkin näin epäselvästi. Ja sinne palkin sisään jotain pehmikettä: kumimattoa tai liimattavaa solukumia/muovia...
aivan, no jotenki sellainhan sen sais laitettua.. miulla kun on tuo keula pikkasen modattu ja vinssi suoraan siinä edessä ja takana heti moottori niin melkein rungosta sivuilta pitäs jotkin tellingit sitten duunata. noo, täytyy nyt funtsia, onhan tässä viel vajaa 4 viikkoa ennenku tarvii auton taas olla iskussa..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.04.2010, 16:21
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Omaani etsin myös suunnillen tuon kokoista syyläriä ja MB 190 eli w201 löyty kohtuu passeli
mutta on aika paksu jos tilaa niukasti pituuden puolesta.

Ja kannattaisko laittaa ahtimen öljynsyöttöputki varmuudeks uus letkuversio.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.04.2010, 16:27
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Omaani etsin myös suunnillen tuon kokoista syyläriä ja MB 190 eli w201 löyty kohtuu passeli
mutta on aika paksu jos tilaa niukasti pituuden puolesta.

Ja kannattaisko laittaa ahtimen öljynsyöttöputki varmuudeks uus letkuversio.
Minkäslaiset kiinnitykset siinä syylärissä on?
minkäs takia se öljyputki kannattais letkuiseksi vaihtaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.04.2010, 17:16
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Saan jäähdyttimen huomenna niin laitan vaiks sit kuvat kiinnityksistä.
Muutama öljyputki tukkiutunut tuosta jyrkästä mutkasta ennen ahdinta jos huonoilla öljyillä ajettu.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.04.2010, 20:05
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Laitoin tuonne albumiin muutaman kuvan w201:sen syyläristä.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1028
Tulee mulla siis 410 keulaan missä omegan simpukka rungon sisäpuolella ja volvon vinokone
Hyvin tilaa tuolle jotta osaat hahmottaa hieman paljonko tilaa tarvitaan.
Ja molemmat lähdöt tuossa on sivulle mutta mulla se ei tee kiusaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.04.2010, 18:41
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Nonnih, nyt on tiisseliä päästy testailemaan. Vaikuttaa erittäin mukavalta!
repro tuli käymäs syöttöjä laittamas kohilleen ni joutu centerforcen kytkimen laittaa tilaukseen!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.04.2010, 20:59
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Mulla ainakin on suikan (omalevy) riittänyt vielä hyvin. Meinasin kans hommata tuon centerforcen kytkimen mutten malttanut.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 14 19.10.2008 16:53
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin jv O/M/V Ajoneuvot 15 30.05.2008 21:49
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 kesis O/M/V Muut 9 08.08.2005 12:36
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 SukiSuki O/M/V Muut 0 16.03.2005 19:39


Sivu luotu: 12:10 (GMT +2).