![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() eipä autolle tullut talven aikana tehtyä oikeastaan mitään kun akut oli niin tyhjät ettei sitä oikein saanut käyntiin ja pakkasetkin oli niin älyttömät ettei hirveesti kiinnostanutkaan ulkona värkkäillä. nyt siis piti asennella uudet akut paikoilleen että voisi liikutella. ei ne kuitenkaan sopineet olemaan niin piti hiukan muokkailla akkukoteloita uusiksi. optimat muutaman sentin korkeammat ja lisäksi akunnavat törröttää pystyssä kun normiakuissa ne on usein syvennyksessä. alkuun ajattelin laittaa ne peräkonttiin mutta kaapeli oli niin tyyristä että laitoin ne nyt näin.
Viimeksi muokannut romurauta : 11.04.2010 14:59 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
yhtenä viikonloppuna sain kuitenkin sen verran värkkäiltyä että koppaakin korjailin.ei ois enää mahottomia
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jep.olisi tarkoitus käyttää ajokkia lähipäivinä konttorilla. spaserit varmaankin pitää ottaa pois niinkuin leimarenkaatkin lainata alle. mitenkäs se lienee tarkkaa tuon pakkivalon kanssa että saako toisella puolella olla lasi rikki kun siitä puuttuu iso pala? eli laitanko siihen limpparipullosta muovia vaiko teippaanko sen linssin umpeen?
onko lokareissa pakko olla ne pikkuiset sivuvilkut kun jäivät reiät levikkeitten alle? saapiko noita työvaloja olla paikoillaan etessä että takana? mitenkäs lienee etupuskuri kun sitä ei ole.että pitääkö ne runkopalkin päät saada piiloon? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tällaiset laitoin kun kävi niin että takarenkaat otti joustossa hiukan sisälokasuojaan sekä eturenkaat otti lehtijousiin kääntäessä.
oli tosi kankea kääntymään...nyt huomattavasti parempi.kääntyy suht ok mutta ottaa nuo nappulat edelleen kiinni jousiin.harmittaa hiukan kun etuset tulee nyt hiukkasen ulos kaarista. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
ei tullut napsittua ovien kunnostuksista paljoa kuvia kun aina unohtuu ottaa.kaikkiin oviin tuli alaosa kulmaraudasta ja siitä sitten millin pellillä ylöspäin.saranat oli kaikissa ovissa aika väljät mutta ihmeen hyvin ne rupesi toimimaan pikku säätelyn jälkeen.
tuli sellainen unohdus alkuun etten muistanut alkuun tehdä vedenpoistoreikiä oviin ja kun ovet oli vain hätäisesti heitetty reikiin niin muutaman päivän päästä siellä oli kaikissa litratolkulla vettä.osasyynä oli etten ollut laittanut ikkunantiivistettä paikoilleen koska ne oli niin huonossa kunnossa.kyselin uusien hintaa mutta olisivat maksaneet toistasataa. tein sitten niin että puristelin aikani niitä listoja ja puhallin hiukan paineilmaa sisään niin kaikki ruostunut listakökkö tuli pois sieltä.sitten liukkarin kanssa työnsin pakkaus lankaa tilalle.tuli ihan kelvolliset ja jämäkät näin. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hyvännäkönenhän siitä on tullut. Mikäs tuo Durex Play Heat on tuossa alimmassa kuvassa ??
![]() ![]() piti oikein googlella varmistaa mitä se on ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
no on siinä vielä aika kovasti hommaa mutta paremmalla puolella jo..se durex on tarkoitettu kumiosien voiteluun
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
sain leiman mutta korjattavaa tuli tuulilasista ja puskurin uupumisesta.en sitten viitsinyt laittaa mitään palkkien päälle vaan kokeilin onneani.tarvitsee ruveta tekemään sellainen pikapuoliin.melkein se vinssikin pitää laittaa nyt samalla kertaa.orkkis vinssi olisi kyllä mutta haaveissa olisi laittaa sellainen 24voltin pienemmän tilantarpeen vuoksi.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
niin kun se puskuri pitäisi ruveta taiteilemaan tuohon nokille niin sille vinssille pitäisi suunnitella tilaa samalla.talven olen miettinyt että miten sen laittaisin muttei miellyttävää vaihtoehtoa ole vielä keksinyt.mekaaninen pötköttelee tallissa ja sekai halvin vaihto ehto olisi kun ei tarttisi muuta kuin tökätä se paikoilleen mutta kyllä se sähköinenkin voisi olla kun akuissa löytyy tehoa mukavasti.semmoinen päähänpinttymä vain että haluaisin sen tuonne jonnekin sisuksiin niin ettei sitä juurikaan näkyisi.
ongelmana suurimpana on oikeastaan tuo jäähdytin joka ei salli vinssille tilaa. voisin laittaa sinne toki matalamman syylärin niin vinssi sopisi sen alle mutta kun en keksi että mistä sellaisen tuohon löytäisin.leveämpi se voisi jonkun verran kuitenkin olla kun kuskin puolella ei ole enää akkua. onko kenelläkään antaa vinkkiä sopivasta jäähdyttäjästä ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Mekaaninen vinssi
Itse olen ollut tyytyväinen mekaaniseen. Aika iso homma jos sitä haluaisi upottaa, auton alle sijoittaminen ei innosta. Syöhän tuo pirusti lähestymiskulmaakin. Mutta on kyllä tosiaan helppo irrottaakin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
Liian hyvää ollakseen totta. | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2004 09:00 |
Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |