![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kelpaisiko neidille hyvä seura? daami : "EI" No mun seura sitten kelpaa..... ![]() Anteeks, olisko tulta tarjota? daami : "Mä en polta" No olisko mitään muuta tarjolla.. ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Voinko maksaa asuntolainasi?
|
||||
|
||||
|
No täähän on klassikko!
Jos joskus kävis tuuri et joku tyttö kysyis tanssimaan, vastais et en mä voi ku en oo mikään kevin costner.Tyttö siihen että ei sun tarvii ollakkaan. Joo mut mä en tanssi susien kanssa. |
|
|
|||
|
|||
|
Jos käy vahingossa niin, että joku susiruma neitokainen tulee kyselemään seuraa niin voi vastata, että "Minähän en rotukullia hanttihommiin pistä."
|
|
|
||||
|
||||
|
Velipoika puhu että joku sen kaveri oli baarista bonganu hemasevan naisen joka olikin jo miehen kainalossa.. No sinne koittamaan ja avas pelin "Jätä toi apina palmupuuhun ja lähde miehen matkaan"
Hetken aikaa veli arpo että saako kaveri turpaansa mutta olikin saanu kaljan
|
|
|
||||
|
||||
|
Tälle repliikille annan takuuni, jos ei lohkea, niin ei lohkea.
![]() Haluaisin naida sinua niin kovin että sinulta lähtee aivot pihalle, mutta minusta tuntuu että joku on jo niin tehnytkin. |
|
|
||||
|
||||
|
anna biluam mä oon leka
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parhaat vaihdokit! | p3ku | Chit-Chat | 3 | 15.05.2007 18:34 |
| Parhaat synttärit... | HEKULIINI | Chit-Chat | 14 | 28.06.2005 06:41 |
| Parhaat hankikumit? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.03.2005 23:53 |
| Karjarautakauppiaan parhaat.. | Kovakalu69 | Chit-Chat | 23 | 02.02.2005 19:47 |
| Parhaat spämmit | Laskos | Spam | 0 | 06.07.2004 15:04 |