![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
hmmm
vastaavan painoisissa ns fullsize jenkeissä etupyörien laakerit kestivät vain 200tkm mutta nehän ovatkin antiikkia nykyään kun valmistuskin loppui 1992 paikkeilla
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ja OT:näettä meilllä meni vanhasta vm 64` sammutusauto Ford F 600:sta samalla viikolla vuonna 98 yai 99 kaikki jarrusylinterien kumit,eli joka pyörä rupesi laskemaan läpi. Samoihin aikoihin meni etuperästä laakerit joten laite ei ihan kestänyt 35 :ttä vuotta. ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kyllä niiden laakereiden pitäisi pidempään kestää. Riippuen tietysti millä käytöllä on ollut.
Varmaan poislukien vanit, mihin vaihetaan kakki nivelet ja laakerit vuosittain |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mihkäs jenkki vaniin Pete on niveliä vaihdellu? Chevyssä kestää neljäkin sataatuhatta pallonivelet.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Oisko ollu -91 starcraft mihin ne vaihdettiin vuosittain enenkuin auton omistaja antoi luvan laittaa tarvikeosat. Ne sitten kestikin muistaakseni kuusi vuotta.
|