![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Aikanaan Hämeenlinnan Tiffanys ei tarvinnu sen kummenpia repliikkejä, riitti vaan ku ilmestyt paikalle ja pysyit omin jaloin pystys..
|
|
|
||||
|
||||
|
" Mulla on muuten kulliki niinku hevosella......ei ehkä yhtä iso, mut yhtä paskanen"
![]() ![]() ![]() ...ratikkakuski Tenkaselta opittua
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
|
Kelpaisiko neidille hyvä seura?
daami : "EI" No mun seura sitten kelpaa..... ![]() Anteeks, olisko tulta tarjota? daami : "Mä en polta" No olisko mitään muuta tarjolla.. ? |
|
|
||||
|
||||
|
Voinko maksaa asuntolainasi?
|
||||
|
||||
|
No täähän on klassikko!
Jos joskus kävis tuuri et joku tyttö kysyis tanssimaan, vastais et en mä voi ku en oo mikään kevin costner.Tyttö siihen että ei sun tarvii ollakkaan. Joo mut mä en tanssi susien kanssa. |
|
|
|||
|
|||
|
Jos käy vahingossa niin, että joku susiruma neitokainen tulee kyselemään seuraa niin voi vastata, että "Minähän en rotukullia hanttihommiin pistä."
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parhaat vaihdokit! | p3ku | Chit-Chat | 3 | 15.05.2007 18:34 |
| Parhaat synttärit... | HEKULIINI | Chit-Chat | 14 | 28.06.2005 06:41 |
| Parhaat hankikumit? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.03.2005 23:53 |
| Karjarautakauppiaan parhaat.. | Kovakalu69 | Chit-Chat | 23 | 02.02.2005 19:47 |
| Parhaat spämmit | Laskos | Spam | 0 | 06.07.2004 15:04 |