![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Juu, saan nyt vissiin serkulta lainaks tollasta wurthin teräsharjakonetta ni jos sillä sitten loput sais irti
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#2
|
|||
|
|||
tankin panssari
näyttää vahvalta ja hyvältä.
MUTTA tee reikiä että paskavesi ja muut kököt pääsee pois tankin ja panssarin välistä . |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo suunnitelmissa olis, tai piti tänään jo tehä mut ei toi ajatus enää oikeen kulkenu kun olin tuol tallis vajaa 12h väkertäny... Vahvistan viel noit jalkoja ja poraan muutama reikää ja se saa sit ol siinä..
Täytys sit viel etupohjaanlyöntikumien kohat rungosta paikata ja sit loput massat pois ! Hiekkapuhallus, 2k epoksi ja ehkä joku massa viel pintaa ni olis sit runko valmis, pääsis korii kunnostaa !
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eiks noi massat lähe parhaiten kunnon hiekkapuhalluskoneella?? Muuten kyl hieno surata ku joku jaksaa värkätä, jos sitä sais itekki rojektia jatkettua ku kelit lämpiää ja aurinko alkaa paistamaa.
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:sj410 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 28.11.2006 11:06 | |
| M:SJ410-85 | Suizaman | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 14:35 |
| M; SJ410 vm-84 | RANSKIKSET | O/M/V Muut | 5 | 13.07.2005 19:23 |
| M: SJ410 -85 | O/M/V Muut | 0 | 03.10.2004 20:04 | |