Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.04.2010, 21:52
Suikkajäbä:n Avatar
Suikkajäbä Suikkajäbä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.07.07
Sijainti: Pori, Finland.
Viestit: 246
Perusasetus

Juu, saan nyt vissiin serkulta lainaks tollasta wurthin teräsharjakonetta ni jos sillä sitten loput sais irti

__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! --
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2010, 22:19
jiikoo jiikoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.01.08
Sijainti: vihtijärvi
Viestit: 99
Exclamation

tankin panssari


näyttää vahvalta ja hyvältä.
MUTTA tee reikiä että paskavesi ja muut kököt pääsee
pois tankin ja panssarin välistä .
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.04.2010, 22:30
Suikkajäbä:n Avatar
Suikkajäbä Suikkajäbä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.07.07
Sijainti: Pori, Finland.
Viestit: 246
Perusasetus

Joo suunnitelmissa olis, tai piti tänään jo tehä mut ei toi ajatus enää oikeen kulkenu kun olin tuol tallis vajaa 12h väkertäny... Vahvistan viel noit jalkoja ja poraan muutama reikää ja se saa sit ol siinä..

Täytys sit viel etupohjaanlyöntikumien kohat rungosta paikata ja sit loput massat pois ! Hiekkapuhallus, 2k epoksi ja ehkä joku massa viel pintaa ni olis sit runko valmis, pääsis korii kunnostaa !
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! --
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.04.2010, 21:43
Ruusulehto:n Avatar
Ruusulehto Ruusulehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 25.12.09
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 333
Perusasetus

Eiks noi massat lähe parhaiten kunnon hiekkapuhalluskoneella?? Muuten kyl hieno surata ku joku jaksaa värkätä, jos sitä sais itekki rojektia jatkettua ku kelit lämpiää ja aurinko alkaa paistamaa.
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:sj410 O/M/V Ajoneuvot 8 28.11.2006 11:06
M:SJ410-85 Suizaman O/M/V Muut 0 25.07.2005 14:35
M; SJ410 vm-84 RANSKIKSET O/M/V Muut 5 13.07.2005 19:23
M: SJ410 -85 O/M/V Muut 0 03.10.2004 20:04


Sivu luotu: 11:28 (GMT +2).