Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.04.2010, 21:54
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Isompi rupeli oli menehtyny. Jätin pakopesän paikalleen ja loput ahtimesta heijasin kanervikkoon. Pari vannetta sain hommattua ja ketjusta ja metallin kappaleesta tein rappusen. Huomenna laitan kuvan tai pari. Äänet meni paljolti villimpään suuntaan Aika hurja vihellys ja silleen...

__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.04.2010, 03:20
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Sen turbon äänen niinku just kuulee tietyillä kierroksilla
http://www.youtube.com/watch?v=fc_zP_FwQ5Y
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.04.2010, 08:18
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

On muuten luja toi mun kompura. Tais pari tuntia päristä ilman taukoo ja ilmaa oli pyörässä sen jälkeen n. 2 kiloo. Messinkisen sylinterin päälle laitoin kutistesukan, jonka kutistin vain alareunasta. sit vettä perään, näin sylinteri pusyy alle sulamis lämpötilan.

Toisessa kuvassa on renkaan mutterin aukaisu vekoitin. Yhellä kädellä napsahteli mutterit auki, oletus oli et pillit tarvitaan tuohon touhuun. Vekoittimen välitys on 1:60.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Ilmaa 1.jpg‎
Views:	783
Size:	98,0 Kt
ID:	11863   Click image for larger version

Name:	momentinmuunnin 2.jpg‎
Views:	848
Size:	97,2 Kt
ID:	11864  
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.04.2010, 09:49
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Aikas uniikki soundi lähtee pakoputkesta Lukasinko oikein, mutta oliko sulla vaan turbon pakopesä kiinni?
__________________
Steady as she goes...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.04.2010, 09:58
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mappe Näytä viesti
Aikas uniikki soundi lähtee pakoputkesta Lukasinko oikein, mutta oliko sulla vaan turbon pakopesä kiinni?
Pikku rupeli on kokonaisena paikoillaan ja isosta turbosta pelkkä pakopesä. Laakeripesän reiän tulppasin laturin hihnapyörällä.
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.04.2010, 20:34
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

No se hajos Laatikosta hävis pakki, taisin innostua ku sain joka nurkkaan isot pyörät. Ryhmäpyörältä pakin hampaat sileenä ja kuoret halki. Taitaa kytkin pitää riittävästi. Huomenna toinen laatikko paikalleen ja sit varovasti siirtelyä...

Isä ukon kanssa jahkailtiin tuossa 8 sylinteristä voimaa. DIESEL TIETYSTI Aika näyttää.
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.04.2010, 07:27
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Eilen tuli tapeltua yhden renkaan kanssa. Eipä lähteny vanteelta edes pyöräkuormaajalla. Kahen tunnin V**TU S**TANA rälläköinnillä se sit luovutti.

Varmaan keskittyä vanteiden viimeistelyyn, ku tuli vaihtestojen kanssa erimielsyyksiä... Kojetaulu ois myös tekemättömien joukossa. Ens viikolla varmaan ruetan taikomaan jarruja.
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.07.2010, 19:57
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

minkäslaiset sun kardaanit on, teitkö vetonivelistä ne?
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.05.2011, 22:01
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Eipä oo Härdelliä näkyny palstalla aikoihin, mikähän lienee auton tilanne???
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.05.2011, 22:43
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

autosta taitaa olla jäljellä enää tyhjä kori ja etu akseli. en tosin ole ihan sata varma tämän hetken tilanteesta kun en ole kyseisen auton äärellä pitkään aikaan käynyt pyörimässä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Hiluxi O/M/V Ajoneuvot 2 11.02.2007 13:34
m:Hiluxi -89 ln 110 peltiosaa Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 10.08.2006 19:59
vanha hiluxi Tekniikka & Jutustelu 2 10.07.2006 10:26
Budjetti akkuvesi? Eskimo Chit-Chat 23 15.03.2006 10:27
M/V: 4x4 Hiluxi -83 akke O/M/V Muut 14 11.04.2005 10:14


Sivu luotu: 16:28 (GMT +2).