![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nousi 10 senttiä. Tuossa kuvassa on keulassa vielä 2" tuuman korotus Ja iskarit on +4 tuumaiset (on ehkees aavistuksen liian pitkät,mutta toimii)
DADDY´S TOY Viimeksi muokannut Daddy's Toy : 04.04.2010 22:15 |
|
|
||||
|
||||
|
No niin.
Eilen meni niin myöhä että jatketaan nyt. Aamulla alkoi keulan niputtaminen: Alkoihan sitä tilaa tulla renkaille. Rupes vaan niin pieniltä näyttää nuo gummit ![]() Sitten koitti vihdoin se hetki että pääsi säätää auraukset ja ilmaamaan jarrut. Pohjapanssari sai jäädä odottamaan seuraavaa kertaa kun alkoi aika loppua. (Kotiinkin piti lappeenrannasta päästä.) Siinäpä se ennen ja jälkeen Nyt sitten etsimään isompaa kumia alle
|
|||
|
|||
|
"Korskean näköinen orhi", meinaan, että maavaraa on ainakin sivuprofiilissa.
Paljonko muutes on etuakselin kohdalla maavaraa noilla renkailla (oliko ne 33")? |
|
|
|||
|
|||
|
mites kävi kardaani kulmien kans? on se vissiin alettava suunnittelee omanki auton nostoo... =)
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Maavara ei aksulan alla muuttunut. Mutta helmaan on vaatimattomat 73cm ![]() Jortaanikulmat pysyi ihan hyvinä
|
|||
|
|||
|
täytyy käydä joku yö sahaa pari kierrosta jousista pois ni pääset taas maan pinnalle. =)
|
|
|
||||
|
||||
|
mun runneriss noin 2-3"korotettu 10x15 et-13 ja 33x12.5 bfg mud niin osui rengas takareunaan kääntyessä..
ja maastossa otti heti kiinni johkin edessä.. eipähän sovellu kun kadulle runneri noilla 37creepyillä varmaan hyvät ajo ominaisuudet ainakin tuli mun patrollii 37x14.5creepyill sen verran ajo mukavuutta että myin koko pirssin..
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 06.04.2010 23:36 |