![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitos vastauksesta ! Täytyy sit vissiin vaan hinkata toi kaikki liisteri pois tosta, nooH on ainakin tekemistä...
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
hyvin oot jaksanu purkaa toivottavasti motivaatio riittää loppuun asti
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#3
|
||||
|
||||
|
osta rälläkkään teräsharja laikka, sillä massat lähtee vähä helpommin ku kaapimalla
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No perskules, kun tässä tilassa ollaan nii kyl nyt on pakko kunnialla loppuunasti vetää. Täytyy kyl myöntää et rupesin jo tossa miettimään kun olin pari tuntii noita massoja irrotellu, et mikshän yleensä irrotan kun näin hyvää tavaraa on mutta mutta...
Huomenna heti aamusta motonettiin hakeen kassillinen laikkoja ! Serkulla olis kyl sellanen Wurthin "teräsharjakone" , mut ei oo ihan halpa jos sen jotenkin onnistuu paskomaan ja laikatkaan ei kovin halpoja vissiin oo ! JA EIHÄN HUOMENNA TIETTY SIT " KAUPAT" OOKKAAN AUKI
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 04.04.2010 21:40 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
eipä taida olla auki ja suosittelen sitä wurthin konetta yhdellä terällä pärjää aika pitkälle eikä sitä kovin helposti rikki saa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No kai sitä ainakin kysästä vois, jos vaikka suostus lainaamaan ! On kuulemma näppärä peli !
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nonniin...
En oo tota runkoo nyt viel alottanu sen enempää puhistaan, tankille tuli tehtyä kiinnikkeet ja sit jonkunnäkönen panssari 5mm levystä,(painaa ainakin tarpeeks ) ! Jotain kuvia... ![]() ![]() ![]() ![]() Täytyy varmaan viel noita panssarin jalkoja vahvistaa, tai sitten ei !? ![]() On nyt sit ainaskin joka kulmasta kuva ![]() Kamerassakin päivämäärä näköjään vähäsen poskellaan !
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 08.04.2010 21:55 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:sj410 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 28.11.2006 11:06 | |
| M:SJ410-85 | Suizaman | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 14:35 |
| M; SJ410 vm-84 | RANSKIKSET | O/M/V Muut | 5 | 13.07.2005 19:23 |
| M: SJ410 -85 | O/M/V Muut | 0 | 03.10.2004 20:04 | |