![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Taas pääsi hetkeksi sorvin ääreen. Jakolaitteella reijät laipankiinnityspulteille: Tästä kuvasta selvennee hiukan tuo rakenne Ja kääntölaakeri kasattuna Jos jollakin on ylimääräisenä tuommoinen kaksoisnivelellä oleva kardaani ja vielä rangen/jeepin ristikoilla niin ilmoituksia otetaan vastaan. Miton tarkemmin vielä minkälainen sen pitäisi olla ja laitan ostoilmoituksen. Pitäisi kuitenkin sopia dana20 jakolaatikon takapäähän.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Piti vähän hakea liikkeiden äärirajoja ja testata miten vaunujen välinen kardaani sopii pyörimään.
Tuossa kuvassa takavaunu noin 60asteen kulmassa ja vielä kardaani toimii moitteetta. Tämmöinen siitä välikappaleesta alkaa muodostuun. Paljonko on epeli alkuperäisen bankun kääntösäe? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Asiallisenoloinen nivel! Hieno projekti.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Hienoa työtä Jjurva!
Eiköhän lie parempi tuo sinun nivel kuin alkuperäinen .Alkuperäisen pankun kääntöympyrän halkaisija ulkolaidalle on n. 14 metriä. Kääntösäde 6.8m. Jos saat omaasi pienemmän säteen, niin aina parempi. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Varmaan kannattaa rajoittaa nivelen liikkeitä. Alkuperäisessä bv206:ssa ei ole tuota kiertoniveltä ollenkaan ruotsalainen ihmejousiteräs palkki kiertyy jonkuverran ja nostaa takavaunun pystyn jos se kaatuu. Maalit vain on palkista tippunu jos vaunu on käyny nurin, muuten sitä ei välttämättä hoksaakkaan
![]() ja pysty keinunta on rajotettu tuolla kumityynyllä takavaunussa ja etuvaununpuolella hydraulisylinterillä (joka on aisan päällä) jossa on paineilmaa toisellapuolen mäntää joustamassa. http://data3.primeportal.net/apc/sco...6_12_of_24.jpg http://data3.primeportal.net/apc/sco...6_03_of_24.jpg nyybi pätee kiitos ja anteeksi :P ja lisää kuvia kiitos vai miten rojekti etenee |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Terve !
Voisiko joku mitata oikean bankun 202 maavaran ? esim. runkopalkeista/ pohjalevystä maahan, mielellään mitta runkopalkista maahan ilman telaa, auttaisi rungon suunnittelussa. Muut mitat on tuossa aikaisemmin jo mainittu, joista kiitos. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Räjäytyskuvia ja muuta kirjallisuutta on ladattavissa tuolta.
On nimittäin tosi tarkkaan dokumentoitu kone tuo BV202. http://www.offroadmachine.com/snowcat/litteratur.htm |