![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
tulen abc:lle eiköhän siinäkin hetki vierähdä mut voi soitella 0443599969 jos kysymistä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Vois lähtee jos mittari näyttää nollaa,
|
|
|
||||
|
||||
|
Caddy jos siilistä olet lähdössä niin apparin paikka vapaana...
|
|
|
||||
|
||||
|
Olen tulossa lauantaina 10.4 ajeluttamaan polttari tyttöjä ajoalueelle.
Jos jotakuta kiinnostaa tulla antamaa kyytiä tytsyille niin eikun mukaan ![]() Alustavasti ajelua alotettaisiin noin klo. 11.00 |
|
|
||||
|
||||
|
Olipas mukavata kävästä välillä metsässäkin, vaikkakin apparina. Tosin kilometrejä tuli varmaan minulle eniten (itse ajojen aikana) piti tehdä muutaman kymmenen kilometrin lisälenkki, mutta miki varmaan laittaa asiasta kuvatodistetta
Muutenkin oli reitit aikas haastavassa kunnossa, yllättävänkin liukasta. Sen taisi eräs vinssikin huomata ![]() Tulipas muuten hillitön inspiraatio ropata suikkaa nyt
|
||||
|
||||
|
Minunkin pitäs koittaa joku kerta lähtee kahtelemaan mukaan kun nyt on toi läjäkin kunnossa. Miten siellä pärjää ilman lukkoja kesäkelillä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Päivän ajelut suoritettu ja hiluxista etsitty heikkoja paikkoja... kääntövarsi poikki eikä tarvinnu edes voimaa käyttää. Jälki sen näköinen että ollu jo pitempään murtuma, onneks ei napsahtanu maantiellä 80 vauhdissa
.Ei vaan hirveesti tule noita kuvia otettua kun ratin takana jurottaa. Ja kyllä Willelle löytyy sieltä reittejä joissa pärjää ilman lukkoja, jopa talvellakin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |