![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Enny tiiä... kerran laivalla hais aivan saatanasti paska ja kaveri kysyi oiskohan toi viemäriputki rikki? Johon meitsi lennosta heitti.... "Eiku täällön kans Seta ryn pikkujouluristeily"... Eiköhän sitä onnistuneimmat heitetä ns. aleksiskiven kadulla kun kysyy " paljolla lähtis varvi toosaa". onnistumisvarmuus on 99,9 % parempi kuin mikään kapakkarepliikki.
|
||||
|
||||
![]()
Kuulin isoilta pojilta: Viimeisenä vonkausvetona, kun mikään ei ole tuottanut tulosta: Jos et nyt anna, niin käy samanlailla kuin Parkanossa. Nainen ihmeissään: Mitäs siellä sitten kävi? Pelimies: No jäin ilman sielläkin.
|
|
||||
|
||||
![]()
tää on kyllä hyvä ! pohjalta: kerran meinasin saada...
|
||||
|
||||
![]()
kerran meinasin saada...[/QUOTE]
kerran meinasin saada mut selvisin puhumalla ![]() ![]() Pelimiehen vonkaus: Haluaako tyttö olla mun tulevien lasten yksinhuoltaja äiti?
|
||||
|
||||
![]()
"Haluuks tytöt pillua??"
|
|
||||
|
||||
![]()
"Haisenko mä pahalle?" nainen "et". Minä "No sitten se oot varmaan sinä".
|
||||
|
||||
![]()
haluatko saada hyvää seksiä tänään?? todennäköinen vastaus: EN!!... siihen takas: Lähde sit mun mukaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pihtaa tarpeeks niin ei tarvii emännälle sanoo kun että "Pannaanko" niin saa lähes 100% varmuudella!
|
|
||||
|
||||
![]()
"tämän ei ole pakko olla raiskaus"
|
|
||||
|
||||
![]()
tässä olis vehkeet vaan varo ettet säre ittees....
edit. tuli luettuu kaikki ja vastaava olikin ylempänä.
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. Viimeksi muokannut kaistapää : 01.04.2010 21:16 |
|
||||
|
||||
![]()
Mä tiedän yhden Tuovisen, joka meinas saada kerran...
Luojan kiitos olin seuraavan kommentin kuullessani vain sivustakatsojan roolissa: "Antaisit nyt mullekin kun oot antanu kuulemma Mikollekin..." A-u-t-s-h. Ei saanut ukkoraukka muuta kuin avokkaasta.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
parhaat vaihdokit! | p3ku | Chit-Chat | 3 | 15.05.2007 18:34 |
Parhaat synttärit... | HEKULIINI | Chit-Chat | 14 | 28.06.2005 06:41 |
Parhaat hankikumit? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.03.2005 23:53 |
Karjarautakauppiaan parhaat.. | Kovakalu69 | Chit-Chat | 23 | 02.02.2005 19:47 |
Parhaat spämmit | Laskos | Spam | 0 | 06.07.2004 15:04 |