Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.04.2010, 19:47
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
missä viipyy Matti ja ammattilaishuumori hieman toiselta kädeltä... epäillään että enemmän sitä huumoria riittää kuiteskin niinpäin...
Empä tiedä oikein mistä aloittais... kaikenlaista on kymmeneen vuoteen ehtiny sattua ja tapahtua.
Mut yks vakiokysymys, mitä en oo koskaan tajunnu kuinka tällaisen voi möläyttää edes vahingossa. Tätä sattuu muutamia kertoja vuodessa omalle kohalle:

Minä: rekisterikilven valot ei pala. Poka: edessä vai takana?

Kaikennäköisiä kummallisia tapahtumia olis pitkä lista, mutta ne nyt ei kovin huumoria ole. Olipa ex-kollegalla joskus männävuosina sattunut tapahtuma kun oli auto ollut nosturilla ja huudellut kuskille että kääntelis rattia. Muutamaan kertaan huudellu ja sitten laskenu auton alas ku ei mitään tapahtunu. No vanha ukko saanu sydärin ja kuollu sillä välin rattiin.

Vastaa lainaten
Vanha 01.04.2010, 20:15
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Perusasetus

Land-Roverissa ei toiminut juuri muuta kuin ratti, mutta leimata piti. Leimalla katsuri kysy, että pysähtyykö tämä edes ja löi jarrut pohjaan sisälle ajaessa. Sen jälkeen kun saatiin kaavittua itsemme tuulilasista(ei ollut tuon ikäsessä vöitäkään), lantikka ei suostunut käyntiin perkeleelläkään. Eka kerta kun katsuri antoi mulle liki kumarrellen apuvirtaa, mutta toisaalta eka kerta kun jarrut laahaa 1,5 yksikköä. Hylky laahauksesta. Näiden lisäksi katsuri nousee pois autosta ja pyytää käyttämään laitteita, koska ei itse toimintoja löydä. Ehti myös leiman aikan puhumaan rumia konttorin sihteerille ja sai sellaisen säkenöintireaktion etten ole ennen nähnyt.

Leimasin Dynaa, niin katsuri meinasi lähteä kotiin jo nähdessään otteen. Savuja mitattaessa tempoi ja heitteli mittareita niin, että meinas kaatua lumisella lattialla. Sain ns. imettyä hymyn, hallin kattorakenteet näytti olevan kunnossa. Savuilta sisään ajaessa piti käydä työntämässä, että pääsee jäiseltä pihalta sisään. Sisällä alkoi jo juttukin luistamaan, kysyin valomittauksen jälkeen säädetystä etuvalosta: Onks hyvä nyt? Vastauksena: Eihän vanha Dyna voi olla muuta kun hyvä. Eiks neekerit o vielä ymmärtäny viedä tätäkin Afrikkaan? Ei kai tää kelpaa kun on niin vanha. Luulis, että joku rakennusliike edes ottais siellä kun on nosturikin. Tässä ei ole niin montaa osaa, että joku niistä vois hajota... Ei kyllä harmittanu, kun leima tuli.
Vastaa lainaten
Vanha 01.04.2010, 20:44
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Perusasetus

no mutta

olin leimalla asiakkaan 410 suikalla ja katsuri oli itse täydellisyys ja kaikki tietävä koulunsa juuri läpäissyt paskamaha.no sälli tunki itsensä puikkoihin(140kg) ja suikka halliin. itse istuskelin kahvilla huulitellen konttori tätien kanssa. puoli tuntia ihailin insinöörin ajatuksen kulkua kun se haki ei mistä ihmeestä saa konepellin auki! lopuksi sen oli pakko tulla kysymään mistä pelti aukee. rupes naurataan kun se tokas et kyllä mä tiesin mut en muistanut.
Vanha 06.04.2010, 15:05
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Perusasetus

Olin aikanaan vanhan coupetaunuksen kanssa leimaa kokeilemassa pitkän hitsaussession jälkeen, perjantai ja baanalle kova polte. Tanessa oli sitä vikaa että bensamittari tykkäsi joskus jumittua varttitankin kohdalle. Katsuri täräytti voorttin tulille ja ajoi koelenkin kautta jarruteloille. Hetken jarruttelun jälkeen tyhjäkäynti tipahti vahvasti nollan tuntumaan eikä sitten niin millään käymään. Pikku hiljaa alkoi aavistus hiipimään pintaan että josko se perkule taas tempun teki.. Ja tosiaan, tankki oli yhtä kuiva kuin omistajan kitalaki. Hävetti. Mutta yllättäen insinööri ilmoitti että katsastusta voidaan jatkaa, koeajo kun saatiin jo tehtyä! Mitäs siinä sitten kun lykkäämään nöyränä tanea teloilta nosturille ja leima tuli
Vastaa lainaten
Vanha 06.04.2010, 20:04
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Perusasetus

Nissanilla tuli joskus huristeltua leimalle suoraan kevyestä syys-offailusta; ajoin auton halliin omalla numerolla ja ponkasin ulos kärrystä todeten katsuri sedälle että "tämmöstä tulin näyttämään!" johon katsuri tuumas "ai kumpaa, tuota savi määrää vai autoa sen alla?" noh leima tuli ja ei hirveesti hakattu pohjaa kun katsuri ei tykänny savesta niskassa
Vanha 07.04.2010, 23:12
suppe:n Avatar
suppe suppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Sysleri hylättiiln joskus kun nastaero oli liian suuri. Takapyörät olivat uudet ja etumaiset kuluneet ja kun nastoja puuttui niin hylky tuli. Muistaakseni ero sai olla 20% akseleiden välillä, että tällästä...
Vanha 08.04.2010, 17:26
Skaleton Skaleton ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 07.04.09
Sijainti: Hewitt'ss in nevada
Perusasetus

Kerran erästä Jeeppiä katsastaessani menin auton alle kurkistelemaan mahdollisia korjauskohteita katsastajan kanssa. Jeepistä oli venakoppa, se muovinen, poikki ja valutti öljyjä aika viissiin alleen. Katsastaja vilkaisi just moottorin kohdalla ylöspäin ja just keskelle sen otsaan tipahti musta pisara öljyä. Olin varma, että siinä meni se katsastus mutta tää kaveri oli pro ja pyyhkäs vaan otan puhtaaks ja leimakin tuli.

Toisen kerran katsastin Bj:tä ja siinä oli lapikkaat alla. Katsastusmies tuijotteli hetken kumeja ja kun kysyin, että pitäiskö ne leimata alle totes vaan, että ei varmaan kannata. Ei tää katiska enää pitkään oo liikenteessä, arveli. No ainakin kymmenen vuotta se oli liikenteessä tuon tapahtuman jälkeen ja voipi olla vieläkin.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 04:56 (GMT +2).